SteinarN Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg bygget en maskin med nevnte hk for ei tid siden. Jeg har to stk skjermer i utvidet skrivebord. Bruker innebygd grafikk. Maskinen fungerer helt fint, men nå nylig oppdaget jeg at det ikke går å utvide ett vindu til å dekke begge skjermene ved å trykke på maksimerknappen. Vinduet vil da bare dekke en skjerm. Jeg kan manuelt dra og utvide vinduet til å dekke begge skjermene, men hvis jeg minimerer og så maksimerer igjen så dekker det bare en skjerm igjen, eller i hvertfall så går det ikke tilbake til full manuelt utvidet størrelse. Jeg har forsåvidt konkludert at innebygd grafikk i dette hovedkortet er såpass begrenset at det bare er slik det er. Men spørsmålet mitt er om alle skjermkort er bedre på dette området, dvs at det er enkelt å få ett vindu til å dekke begge skjermer i utvidet modus og at ikke minimering og så maksimering igjen medfører at man manuelt må dra i vinduet for å få tilbake opprinnelig full størrelse? Noen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hørres ut som du leiter etter AMD sin eyefinity eller nvidia 3D surround Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Selv kjører jeg et Nvidia GTX 770, og når jeg trykker på maksimeringsknappen i et vindu, så dekker bare vinduet den ene skjermen. Jeg tolker det som at det er måten Windows har bestemt at det skal gjøres på. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå