Nervevrak Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Etter 1 1/2 time på 60gr når jobbdressen kom ut av vaskemaskinen kom også Iphonen ut Display var ikke overraskende svart, og vannet formelig rant ut alle åpninger. Skrudde den kjapt opp, og demonterte alt helt ned til siste punktet før en bytter skjermen. Og la alt til tørk foran en byggtørker i 1 døgn. Så var det å skru sammen, og prøve å slå på. Ble ikke særlig overrasket at ingenting skjedde. Så koblet den til stikkontakten...Da kom symbolet en får på helt ny tlf opp: Koble til Itunes. Så er litt liv i den, selv om alt er tapt, tenkte jeg Så fort den ble dratt ut av stikkontakten konket den. Og koblet til PC våknet den ikke opp. (PC klarer vel ikke å levere nok strøm uten litt hjelp fra batteriet vil jeg tro?) Tegn på at batteriet ivertfall er konket. Men koster bare 18kr for nytt batteri på Ebay, så bestilte et av nysgerrighet. I dag kom batteriet. Puttet det i, og telefonen våknet helt av seg selv. Nå kom plutselig mitt bakgrunnbildet opp, og teksten noe ala "aktivering kreves". og den åpnet en internett side, jobbet litt. Og slo seg av. Ved neste oppstart virker alt som en normal oppstart før den var i vaskemaskinen. Går nervøst inn på apper som ikke er synket. Og ser at all informasjon fortsatt er der Men kan jo ikke stole på at den vil virke så veldig lenge. Den har sikkert fått en del skrantne kontakter. Den virker fortsatt som router, som er det viktigste til ny er bestilt. Men under samtale kan ikke andre høre meg, og det er en høy piping i høytaleren når jeg hører de. Samt at det er 5 tynne piksel streker på displayet som har tatt kvelden. Men er superhappy, for reddet alle notatene Endret 30. juni 2014 av Nervevrak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå