James Bond Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Når jeg leser sånt så begynner jeg å lure hva er galt med enkelte gutter? Jeg har vært borti en god del jenter som er helt sykt rare i hodet, men gutter er som regel logiskt tenkende og gjerne rett fram og tør vise hva de vil.. Jenter er mer sjenerte egentlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Og norske gutter er tafatte... Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Når jeg leser sånt så begynner jeg å lure hva er galt med enkelte gutter? Jeg har vært borti en god del jenter som er helt sykt rare i hodet, men gutter er som regel logiskt tenkende og gjerne rett fram og tør vise hva de vil.. Jenter er mer sjenerte egentlig. Du leser fra hennes perspektiv. Husk det. Endret 13. juli 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Når jeg leser sånt så begynner jeg å lure hva er galt med enkelte gutter? Jeg har vært borti en god del jenter som er helt sykt rare i hodet, men gutter er som regel logiskt tenkende og gjerne rett fram og tør vise hva de vil.. Jenter er mer sjenerte egentlig. Jeg tror han fyren jeg "holder på med" ikke har så mye draget på damer egentlig. Tidligere spurte han "Sa jeg noe galt" når jeg ikke svarte med en gang… han er så søt Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Når jeg leser sånt så begynner jeg å lure hva er galt med enkelte gutter? Jeg har vært borti en god del jenter som er helt sykt rare i hodet, men gutter er som regel logiskt tenkende og gjerne rett fram og tør vise hva de vil.. Jenter er mer sjenerte egentlig. Jeg tror han fyren jeg "holder på med" ikke har så mye draget på damer egentlig. Tidligere spurte han "Sa jeg noe galt" når jeg ikke svarte med en gang… han er så søt Anonymous poster hash: 8fd11...55d Det var egentlig ett sitat til det siste innlegget ditt på Side 4, men da virker han bare litt uerfaren, men trodde en del jenter syntes at sånne type gutter var skjønne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå