Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjemmedate med en fyr jeg liker veldig godt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær deg selv, vis interesse i ham og prat med ham. Om du skal gjøre deg til så selger du inn noe du ikke er og det er ikke bra.

Takk for svar. Jeg vet jeg er en bra jente med gode verdier og egne meninger, men disse kommer ikke frem når jeg er med en gutt som jeg liker. Da klarer jeg ikke være helt meg selv og stille spørsmålene jeg akkurat lurer på. Så jeg vil vel kanskje oppfattes som kjedelig da, noe gutter ikke finner attraktiv.

Mens med kompiser og andre gutter jeg ikke er tiltrukket av, er jeg helt meg selv, og de blir tiltrukket av meg. Litt irriterende i lengden. TS

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

Lenke til kommentar

Prøv å øve deg på å være deg selv. Forstår at det kan være vanskelig, men det blir bedre med tiden!

Ja, skal prøve å jobbe med meg selv. Tror ikke det hjelper at jeg skriver notater om hva jeg skal snakke om heller akkurat. Husker når vi møttes, så kom han løpende mot meg når jeg stod i døren. Søtt. Så håper at det kan tyde på at han liker meg litt i det minste.

Noen ganger får jeg en bismak i munnen av å være jente, fordi vi har en tendens til å overanalysere ting til det minste detalj.

## bold formatering fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Har lett for å gjøre det, men gutter kan også gjøre det.

Prøv å la være. Prøv å prate med ham og være spontan :)

Har lett for å gjøre det, men gutter kan også gjøre det.

Prøv å la være. Prøv å prate med ham og være spontan :)

Ja, tror han her gjør det litt. Han er ekstremt smart i tillegg… Han skal reise bort nå snart, men kommer hit igjen. Tror det er da vi skal treffes. Han spurte meg om hvor lenge jeg ble i byen før jeg reiste, så tolker det som at han håper jeg blir værende en stund. Uansett, så tenkte jeg kanskje å foreslå å gå en tur og spise is eller noe senere. Hvis han er med, er det bra. Hvis ikke han vil vise seg sammen med meg ute i offentligheten, er det veldig kjipt. Når vi skulle møtes for å dra til meg, sa han at han har mye familie her og det er sant, og ville evt slippe masse spørsmål, men at han heller kunne komme til meg. Kan jo være mange grunner, men det synes jeg var veldig negativt.. MEN skal prøve meg igjen, evt foreslå et sted hvor han ikke har familie. Hva synes du? TS

Lenke til kommentar

Hvorfor er han redd for at familien skal se noe da? Vil ikke ha spørsmål? Det virker litt rart...

Du kan alltids høre om dere kan møtes en annen plass da... Hvis han ikke vil vise seg offentlig med deg, så kan jeg ikke se så stor fremtid for dere. Er han sjenert? Flau? blyg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Sorry for at jeg maser. Har du noen konkrete tips? Ja, tror han liker utseendet mitt.

Vis at du har ambisjoner, for eks. Studer, gjør sunne aktiviteter, turer i skog og mark, trening, matlaging, sex osv. Det er kvaliteter jeg ser etter, hva han ser etter vet du bedre enn meg :)

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Hvorfor er han redd for at familien skal se noe da? Vil ikke ha spørsmål? Det virker litt rart...

Du kan alltids høre om dere kan møtes en annen plass da... Hvis han ikke vil vise seg offentlig med deg, så kan jeg ikke se så stor fremtid for dere. Er han sjenert? Flau? blyg?

er ganske normalt, man vil ikke gi noen noen hint før man er sikker. Jeg forteller aldri familien min om en jente før vi så og si allerede er kjærester. Kan ikke gå rundt og prate om forskjellige damer hele tiden....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om de møter på dem så kan det bare være ei venninne eller kolleger eller noe. Han trenger ikke å utbasunere at han skal på date heller. Forstår tankegangen din og er enig, bedre å vente til man vet at det er noe. Mener bare at man må da kunne gå ved siden av hverandre ute eller å spise et måltid på en restaurant.

Lenke til kommentar

Må nesten spørre, hvor gammel er du og hvor gammel er han ?

Hvorfor er det relevant da? Vi er 19..

Hei, ts her. Lurer på om jeg skal sende han en melding å ønske han en god tur og si at jeg gleder meg til å se han igjen da han reiser på ferie i morgen tidlig? Eller blir det for masete og turn off? Har ikke tekstet siden forrige gang. Helt ærlig gutta, er det hyggelig eller needy av meg?

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Pul han i senk?

Hun ville jo ikke det. Hvis du leser tidl. i tråden så ville hun bare bli kjent med han via date.

Mitt råd til TS er uansett nøkkelordet: omtanke.

Uten denne kommer du egentlig aldri langt, og er egentlig grunnen til at alle mine dater har gått såpass bra. Det gjelder like mye jenta som gutten å vise omtanke. Du må gå litt inn i deg selv og tenke hva slags signaler og budskap sender du ut, for hvordan vil en handling bli oppfattet etter den er utført er grei måte og tenke på.

Lenke til kommentar

Hei, ts her. Lurer på om jeg skal sende han en melding å ønske han en god tur og si at jeg gleder meg til å se han igjen da han reiser på ferie i morgen tidlig? Eller blir det for masete og turn off? Har ikke tekstet siden forrige gang. Helt ærlig gutta, er det hyggelig eller needy av meg?

Helt ærlig så tror jeg det ikke har en dritt å si. Om han liker deg så er det fritt fram å finne på noe. Hvis ikke blir du avvist og det var kanskje i utgangspunktet aldri noe du kunne gjøre med saken. Få det overstått.

Anonymous poster hash: 1194c...b2a

Lenke til kommentar

Sendte han en melding og fikk tilbake svar dagen etter og han lurte på om vi skulle sees igjen. :) svarte han, men har ikke hørt noe på 1 1/2 dag.

Helt ærlig så tror jeg det ikke har en dritt å si. Om han liker deg så er det fritt fram å finne på noe. Hvis ikke blir du avvist og det var kanskje i utgangspunktet aldri noe du kunne gjøre med saken. Få det overstått.

Anonymous poster hash: 1194c...b2a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...