AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Det er en populær forståelse at hjemmedate betyr garantert sex, mange menn vil forvente det ja. Han har sikkert ikke noe imot å hjelpe deg å lage maten før dere har sex, menn er vandligvis klar over at de må jobbe for lønna Herregud, takk skal du ha... Det var betryggende å høre. Not. Idiot Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Hvis det er slik du sie, så tror jeg at jeg faktisk bare skal avlyse daten.. :/ Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Jeg ville nå ikke tolket det helt sånn, spesielt ikke ved dating og ikke bare random hookup, hadde jeg fått noen kyss og avtalt å møtes igjen hadde jeg vært ganske happy. Men som gutt hadde jeg nok tatt med kondomer for å være på den sikre siden. (når du trenger dem har du det aldri, så nå har jeg nesten alltid) Om dere har en bra kjemi og du derimot ber han sove over så blir det en annen sak. Endret 1. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvis det er slik at du vil bare lage mat med han og prate, bli kjent og kanskje se en film så er dette helt greit.. Du må bare være helt soleklar på at du gjerne "Vil vente litt først med det der" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Joda, hvis det kommer opp så, men ikke nødvendig å nevne det med mindre det kommer frem. Noe jeg, imotsetning Civilix ikke egentlig tror kommer opp med mindre han er ute etter en FB. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Det må ikke bety det, men kan være at han håper. Det vil jo komme an på hva som skjer mellom dere da, kjemi etc. Han kan ikke kreve at det skal bli og har ikke rett på det. Dersom dere begge vil er det ikke noe galt i det og dersom du vil vente så er det din rett. Kan bli veldig hyggelig det da, er ikke alle gutter som er like heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Kommer bare til å føle meg forferdelig etterpå hvis jeg ikke hører noe fra han, så tror jeg må vente med sexen i så fall… hvorfor tenker gutter bare på sex. Går det ikke an å ha en hyggelig "date" uten at det skal være synonymt med sex. Faen heller.. TS Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Det får veldig fint. Date hjemme trenger ikke bety at han forventer sex. Edit: leif Endret 1. juli 2014 av ilpostino 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 TS her.. Ææææææ!! Det gikk bra til å begynne med, men endte litt dårlig… Vi kysset, holdt hender, tullet med hverandre, og alt var koselig. Jeg var veldig nervøs og kunne plutselig trekke meg tilbake.. så gikk jeg på kjøkkenet uten å si noe for å ta noe å drikke. Så ikke på han når jeg kom inn i rommet… så etterhvert, måtte han plutselig dra. Han prøvde seg forresten, og jeg tror han faktisk er jomfru. Han visste ikke helt hva han skulle gjøre med meg, liksom - hvis dere skjønner… Ikke flink til å kysse heller, men jeg bare lo det bort og det gikk bra. Skjønner ikke hvorfor han plutselig måtte dra... Når han dro, sa han, vi sees vel igjen eller noe. Så sendte jeg han en melding rett etterpå og spurte om det ble pinlig. Han sa, ja litt. Og han var usikker på hva jeg ville og sånt. Jeg svarte at jeg ville bare se an kjemien og kanskje kose… vet ikke om han så det siste, men har ikke fått noe svar enda. ordrett… hvordan skal jeg tolke dette? Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Han trodde dere skulle pule og han stakk fordi han trodde/innså det ikke kom til å bli noe. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Og hvorfor så du ikke på han når du kom tilbake? ilpostino kan ha rett, men for meg så hadde jeg nok også lett etter en utvei hvis det plutselig ble så pinling stemning at jenta hadde gått og kommmet tilbake uten å se på meg en gang. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Du må nok ta bedre vare på gutten enn det der jenta mi.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Og hvorfor så du ikke på han når du kom tilbake? ilpostino kan ha rett, men for meg så hadde jeg nok også lett etter en utvei hvis det plutselig ble så pinling stemning at jenta hadde gått og kommmet tilbake uten å se på meg en gang. Var det avvisende av meg? Har jeg ødelagt alt nå? Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Var det avvisende av meg? Har jeg ødelagt alt nå? Slik jeg tolker beskrivelsen din var det ganske avvisende av deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Var det avvisende av meg? Har jeg ødelagt alt nå? Slik jeg tolker beskrivelsen din var det ganske avvisende av deg. Hvorfor har han enda ikke svart meg.. Har såå lyst til å sende en melding til, men det ville bare vært masete av meg. Har lyst til å treffe han igjen, men er redd han sikkert har fått kalde føtter etter at jeg virket litt avvisende, noe jeg ikke mente å være.. alt jeg ville var å kose. Kjipe greier dette.. Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Haha du ville bare kose men likevel så ville du ikke engang se på han og var avvisende? Ser du hvor problemet ligger eller? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Det var fordi jeg var nervøs.. Tvillingsjel, har du noen gode råd til meg? Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Vente på svar fra han, evt. date en som vet hva han gjør. Når sant skal sies så hadde jeg nok ikke lett etter en utgang, jeg hadde nok heller tatt kontroll hvis vi allerede hadde kysset en gang. Fått jenta til å se på meg, et smil og et kyss. Hvis hun smiler da er man golden, hvis ikke så hadde jeg nok takket for meg og blitt enig om at det ikke funket. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Ikke skriv mer nå. Gi ham litt tid i morra tidlig. Skriv til ham etter ei stund og spør hvordan det går. Skriv at du ble nervøs fordi du likte ham så godt. Si at du syntes det er dumt kvelden endte som den gjorde og at du har lyst til å bli bedre kjent med ham. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Vente på svar fra han, evt. date en som vet hva han gjør. Når sant skal sies så hadde jeg nok ikke lett etter en utgang, jeg hadde nok heller tatt kontroll hvis vi allerede hadde kysset en gang. Fått jenta til å se på meg, et smil og et kyss. Hvis hun smiler da er man golden, hvis ikke så hadde jeg nok takket for meg og blitt enig om at det ikke funket. Ja, for jeg mener, han fikk meg jo trossalt på kroken, så hvorfor fortsatte han bare ikke… men valgte i steden for å dra bare fordi jeg var usikker og "avvisende" noe jeg egentlig ikke mente å være... Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå