AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hei! Skal ha "date" hjemme hos meg. Dette er andre gangen vi treffes, og jeg er så sinnsykt nervørs og spent… Altså, man vet man er nervøs og redd når man går gjennom en checkliste i hodet om hva man skal snakke om. Jeg liker han her godt. Han er så ærlig og fin Jeg har faktisk ikke sett han på noen måneder på grunn av skole. Så ja, er som sagt jævlig nervøs… er så redd for å ikke ha noe interessant å snakke om. Så gutter, hva liker dere å bli spurt av jenta? Hvilke temaer er interessante å snakke om? Jeg ser gjentatte ganger at man bør kunne snakke dypt". men hva innebærer å snakke dypt?Hvordan går jeg frem for det? Hvilke spørsmål skal jeg stille? Hvordan gjør jeg meg interessant for gutten? Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 ikke tenk så mye på det! vær deg selv! veldig attraktivt med en jente som har sine egne særpreg og tydelig egen personlighet! en som prøver å være alt på en gang blir veldig kjedelig vær deg selv, spøk, ha selvironi, tja.... 2 Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Henrik kommer med det grunnleggende. Men ett tips utenom det kan være og få ut noe annet en ja og nei. Snakk om jobb/skole, interesser, planer for livet. Jeg er mer typen som liker og høre etter. Det og bare være med hverandre kan være veldig koslig det og, Tror han er foresten like nervøs som deg. Men prøv og virk normal. Masse Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 ikke tenk så mye på det! vær deg selv! veldig attraktivt med en jente som har sine egne særpreg og tydelig egen personlighet! en som prøver å være alt på en gang blir veldig kjedelig vær deg selv, spøk, ha selvironi, tja.... Hvordan viser man frem det da? peresonligheten osv.. Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Dere har tydeligvis hatt god kjemi, så da er det gode sjanser for at samtalen vil gå av seg selv. Si meg, omtrent hvor gamle er dere? Står samtalen bom stille kan dere alltids rote litt. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Dere har tydeligvis hatt god kjemi, så da er det gode sjanser for at samtalen vil gå av seg selv. Si meg, omtrent hvor gamle er dere? Står samtalen bom stille kan dere alltids rote litt. Lykke til! Håper da det.. ønsker ikke at samtalene skal virke som et intervju. Vi er 19 og 20? Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Menn er rasshøl, derfor liker menn "rasshøl stuff".. Siden du spør hva liker gutten å bli spørt om av jenta, spør akkurat om slike ting...... Hvilke: Biler, øl, Hollywood damer kunne tenkt seg å naile (kommer jo aldri til å skje sant), ekstremsport, favoritt alkohol når man drekker osv osv.. Hadde kommet veldig på talefot med ei jente om dette var meg som ble spørt iallefall Men hadde også funnet jenta veldig kul og attraktiv og det er alltid ett stort pluss med ett forhold der man føler partene "forstår hverandre" 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Sagt før, men ikke tenk så mye over det på forhånd. Bare slapp av, ikke vær redd, og åpne opp, gi av deg selv. Hva vil DU snakke om? Snakk om det. Det han liker vil han plukke opp og så går samtalen av seg selv. På samme måte kan du lytte ordentlig og virke interessert (standard samtaleetikette) når han prater og så kan du plukke opp det du interesserer deg for. Det fins ingen fasit for gode samtaleemner. James Bond for eksempel over meg liker å prate om øl, biler og kjendiser. Jeg hadde kjedet vettet av meg om du snakket om dette. Så bare prøv deg frem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Menn er rasshøl, derfor liker menn "rasshøl stuff".. Siden du spør hva liker gutten å bli spørt om av jenta, spør akkurat om slike ting...... Hvilke: Biler, øl, Hollywood damer kunne tenkt seg å naile (kommer jo aldri til å skje sant), ekstremsport, favoritt alkohol når man drekker osv osv.. Hadde kommet veldig på talefot med ei jente om dette var meg som ble spørt iallefall Men hadde også funnet jenta veldig kul og attraktiv og det er alltid ett stort pluss med ett forhold der man føler partene "forstår hverandre" Hun spurte om emner som kunne være interessante, ikke emner som vil få en oppegående persons hjerne til å smuldre opp av overfladiskhet. Anonymous poster hash: 981e4...700 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er det ment to be, så går nok praten naturlig. Enda bedre er når man kan ha noen pauser uten at det føles ut som en klein stillhet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Godt poeng det siste. Kan også være lurt å ha en film i bakgrunnen, spille instrumenter sammen eller gjøre annen aktivitet som naturlig tar oppmerksomheten vekk fra samtalen (eller gjør det naturlig å holde kjeft, i alle fall). Endret 1. juli 2014 av Sitronsaft Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Trekk frem venstre pupp, skriker han som Boy George putter du den tilbake. Faller kjeven i gulvet, trekk frem høyre pupp. Snakk som du vil med normale mennesker, er ikke hjernekirurgi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 TS HER. Takk for svar alle sammen. Huff, er SÅ nervørs at jeg holder på å kaste opp Vet ikke om jeg gleder meg en gang, mest fordi jeg vet han må reise tilbake til studiebyen sin igjen etter ferien… så trist, snufs. Men samtidig skal det bli godt å bare holde rundt han å nyte tiden så lenge det varer..… Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 hvis du vet at du skal holde rundt ham, så er vel det meste av jobben gjort er det ikke? når man bli fysisk så blir det lite prat er min erfaring. Anonymous poster hash: c72fe...b56 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 hvis du vet at du skal holde rundt ham, så er vel det meste av jobben gjort er det ikke? når man bli fysisk så blir det lite prat er min erfaring. Anonymous poster hash: c72fe...b56 TS her. Nei, det er det overhodet ikke. Hvem som helst kan holde rundt hverandre. For at dette skal gå bra, så må man jo kunne gi av seg selv og like hverandre, ikke bare være fysisk tiltrukket av hverandre… men meh. Får se… :/ Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Prat med ham, om kjemien er på plass vil det gå av seg selv. Spør om ting du lurer på ved ham Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Menn er rasshøl, derfor liker menn "rasshøl stuff".. Siden du spør hva liker gutten å bli spørt om av jenta, spør akkurat om slike ting...... Hvilke: Biler, øl, Hollywood damer kunne tenkt seg å naile (kommer jo aldri til å skje sant), ekstremsport, favoritt alkohol når man drekker osv osv.. Hadde kommet veldig på talefot med ei jente om dette var meg som ble spørt iallefall Men hadde også funnet jenta veldig kul og attraktiv og det er alltid ett stort pluss med ett forhold der man føler partene "forstår hverandre" Hun spurte om emner som kunne være interessante, ikke emner som vil få en oppegående persons hjerne til å smuldre opp av overfladiskhet. Anonymous poster hash: 981e4...700 Dust. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Så gutter, hva liker dere å bli spurt av jenta? Anonymous poster hash: 8fd11...55d "Skal vi ha sex?" Er det noe du kan mye om er det definitvt bedre at du snakker om det enn noe overfladisk, men hvis dybdekunnskap innen ett felt mangler er det ikke noe galt med å bare la puppene komme fram og ta seg av pratingen. Jeg regner med at det er en grunn til at hjemmedate ble valgt, og at det ikke var for samtalens skyld. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Så gutter, hva liker dere å bli spurt av jenta? Anonymous poster hash: 8fd11...55d "Skal vi ha sex?" Er det noe du kan mye om er det definitvt bedre at du snakker om det enn noe overfladisk, men hvis dybdekunnskap innen ett felt mangler er det ikke noe galt med å bare la puppene komme fram og ta seg av pratingen. Jeg regner med at det er en grunn til at hjemmedate ble valgt, og at det ikke var for samtalens skyld. Betyr hjemmedate alltid sex hos gutten? Forventer gutter det?:/ vi skal lage mat sammen. Anonymous poster hash: 8fd11...55d Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Det er en populær forståelse at hjemmedate betyr garantert sex, mange menn vil forvente det ja. Han har sikkert ikke noe imot å hjelpe deg å lage maten før dere har sex, menn er vandligvis klar over at de må jobbe for lønna 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå