Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Strøk R2 Matte Eksamen

Anbefalte innlegg

Hei jeg strøk R2 matte eksamen. Som betyr at jeg ikke får et elektronisk vitnemål på samordna opptak ikke sant ? Jeg har klaget hvis jeg får klaget karakteren opp til en 2. Hva skjer da ? vil da skolen min sende inn et elektronisk vitnemål da. eller hva skjer ? Tusen takk

Forresten når og hvordan er det jeg får svar, om klagen. som regel hvor lang tid tar det ? Jeg sendte inn klagen 26.

Endret av rangergoal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får medhold på klagen, får du et nytt vitnemål i posten som også sendes til Samordna opptak elektronisk. Så lenge du har strykkarakter, har du ikke godkjent vitnemål.

Om du skulle få medhold på klagen, skal du få et brev i posten. Da jeg klagde samme dag som kunngjøringen ifjor fikk jeg brevet ila. første uken i juli, Om du ikke skulle få medhold, er jeg ikke helt sikker på om de sender noe som helst...

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke sikker, men jeg mener å ha lest at du må melde ifra at du klager på eksamen.

For i utgangspunktet er 1. juli fristen og da benytter SO seg av det vitnemålet de har fått tilsendt, og hvis det da der står 1 i r2 og ikke generell studiekompetanse gjelder det.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke sikker, men jeg mener å ha lest at du må melde ifra at du klager på eksamen.

For i utgangspunktet er 1. juli fristen og da benytter SO seg av det vitnemålet de har fått tilsendt, og hvis det da der står 1 i r2 og ikke generell studiekompetanse gjelder det.

Hvem er det jeg melder dette til ?

Lenke til kommentar

Jeg klagde også på r2 karakteren, de var uvanlig strenge i følge vår lærer, så er spent på utfallet. Håper at du består.

tusen takk håper at du står også. følte at jeg gjorde det helt greit for en 3'er men jeg hadde tydeligvis feil..

Lenke til kommentar

Jeg klagde også på r2 karakteren, de var uvanlig strenge i følge vår lærer, så er spent på utfallet. Håper at du består.

tusen takk håper at du står også. følte at jeg gjorde det helt greit for en 3'er men jeg hadde tydeligvis feil..

. Jeg glemte kanskje å oppgi at jeg fikk karakterer 4, men fortjente en 5 i følge læreren. Når får vi vite svaret ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...