cLibs Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 har fått tak i hl2 betavers problemet er at skjermen blir så lys at jeg ikke klarer å se hva som står på skjermen etter at jeg har trykket på new game. Skjermen jeg har er veldig mørk fra før av men har prøvd alle justeringer som går an. har også prøvd en annen skjerm og får det samme problemet. er nok ikke umulig at det er no bug med versjonen jeg har fått tak i. noen der ute som kan hjelpe meg? cLibs Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 er nok ikke umulig at det er no bug med versjonen jeg har fått tak i. Klart det er bugs, det er en beta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 farvel Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 farvel http://gamer.no/art.php?artikkelid=2959 Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du får ikke hjelp i dette forumet til piratkopierte programmer. Det går veldig klart fram av retningslinjene, og du får nå en ukes utestengelse for brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg