The Little Lucid Moments Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Selv to halvlitere vil jeg si er svært usannsynlig at man blir fyllesyk av. Om man blir fyllesyk, svimmel og dårlig og generelt nedsatt av dette, selv etter at man har fått 0 i promille, så er det andre ting som er feil og man bør trolig ikke kjøre bil uansett. De fleste blir nok trøtte. Trøtthet er i toppen av årsaker til ulykker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 De fleste blir nok trøtte. Trøtthet er i toppen av årsaker til ulykker.Ja, det nevnte jeg også, at trøtthet kan være like ille eller farligere enn promille. Er man trøtt burde man la bilen stå, men dessverre er det nok veldig mange som ikke tenker på faren som er forbundet med det. Nå er det vel også heller få som blir straffet for å være uoppmerksom fordi man er trøtt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Ja, det nevnte jeg også, at trøtthet kan være like ille eller farligere enn promille. Er man trøtt burde man la bilen stå, men dessverre er det nok veldig mange som ikke tenker på faren som er forbundet med det. Nå er det vel også heller få som blir straffet for å være uoppmerksom fordi man er trøtt. Man blir jo trøttere. Uansett straff så bør en jo tenke sikkerhet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Trøttere? Hva mener du? Mener at hvis man i utgangspunktet er litt trøtt, så kan et par halvlitere føre til at man blir for trøtt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Mener at hvis man i utgangspunktet er litt trøtt, så kan et par halvlitere føre til at man blir for trøtt. Hva er "for trøtt" egentlig? Om man er trøtt i utgangspunktet kan veldig mye mat og drikke føre til at at man blir mer trøtt, eller "for trøtt". Men om man er så trøtt i utgangspunktet at 2 halvlitere gjør at man er uskikket til å kjøre bil, selv med 0 i promille, da er man uskikket i utgangspunktet og bør trolig heller gå og legge seg istedet for å tenke på bilkjøring. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Min erfaring er at det har veldig mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå