bassmania Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hey Jeg har mistet disc 2 til bf1942 og lurer på hvem jeg skal henvende meg til for å få en ny en, vi det går da. skal jeg ringe EA, eller dra til den butikken jeg kjøpte den fra.??? mvh bassmania Lenke til kommentar
Heales Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror ikke du kan regne med at du får hjelp til det. Har du mistet CD'en må du nok kjøpe spillet på nytt vil jeg tro. Jeg har i hvertfall aldri hørt om en kunde som får ny CD i butikken basert på at man sier man har mistet den. Blir samme som å si at du har mistet nye CD'en til Metallica og så tro at du får en ny i platebutikken. Akkurat samme sak. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 OK. tenkte meg det. Men vis det er noen som vet noe annet så må dere ikke spare på konfekten, bare slipp katta løs og si hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvis du har den andre original CD'en ville jeg brent en kopi av den andre som du mistet. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ring EA! Det er lisens koden du har betalt for. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Til informasjon så er ikke EA ansvarlige nye CD'er hvis man mister sine egne. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Finn en kompis som har samme CD'n. Så brenner du deg en kopi med CloneCD. problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå