Niklasp Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Koster bare en brøkdel av Philips Hue-pærene.Snart kan du kjøpe smartlyspærer uten å bli blakk Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 ..bare at de ikke blir produsert (foreløpig vertfall) i sokkeltyper vi kan bruke her i Norge, som GU10 og MR16. Hvem er vell interesseret i E14 og denslags. 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Disse nye "ikke-smarte-men-sparepærer" er pokker ta meg ikke billige de heller. Skal man f.eks ha en dimbar LED-pære så tipper man fort 200 spenn. Kjøpte en Osram dimbar (tilsvarende 60W glød) på Bauhaus til 267kr her om dagen. 90kr for en man i tillegg kan styre er jo i den sammenheng grisebilling Endret 1. juli 2014 av Svantesvoken 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fem ganger billigere? Jeg mener, er ikke det en femtedel av prisen? Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 ..bare at de ikke blir produsert (foreløpig vertfall) i sokkeltyper vi kan bruke her i Norge, som GU10 og MR16. Hvem er vell interesseret i E14 og denslags. Veldig godt poeng, Joachim! Jeg fikset teksten nå for å klargjøre dette. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fem ganger billigere? Jeg mener, er ikke det en femtedel av prisen? Blir litt som å si kjempeliten, en herlig motsigelse Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fem ganger billigere? Jeg mener, er ikke det en femtedel av prisen? Blir litt som å si kjempeliten, en herlig motsigelse Du forstod hva han mente dritgodt (phun intended!) 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Sjekk ut milight/limitlessled. Har kjøpt noen fra ebay til ca 120-140 kr stk og de kan man få i både hvitt og farger som kontrolleres med fjernkontroll og/eller app. De kommer med sokkel som funker i Norge. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Du forstod hva han mente dritgodt (phun intended!) Joda, men det er jo ikke riktig å skrive sånn (og de har også endret artikkelen ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg