Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor finner jeg ubegrenset ISDN til billige priser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe dritt at kvalito har satt opp prisene og de har satt på begrensinger på ISDN.

Før var det fult kjør for 149,-

Bor langt ute i skogen et sted så jeg har ikke muligheter for adsl F**n i H*lvete måtte djevelen v0ldta telenor og alle andre som er for lat til å legge opp linje. :x :grumpy: :x

Noen med ADSL eller Bredbånd som har lyst å adoptere stueren 15åring?? :wink:

Lenke til kommentar

Der hvor jeg var i fjor i Canada på en øy(!) tilbyr de nå 3000/640 ADSL til 300 kr/mnd. Disse tilba 1500/640 for 150 kr/mnd da jeg var der. Altså hallo? Hvordan kan Telenor og andre Isp`er i Norge ha slike ADSL priser i Norge! Helt vanvittig! Og ubegrenset tid online med dial-up satt jeg på når jeg var i USA i 99. At ikke Norge, som verdens rikeste land(pr. innbygger) ikke kan tilby ADSL til noen som bor 30 min unna hovedstaden, kaller jeg M.A.F.I.A virksomhet :smile: Så irritert er jeg ! :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Ok dere hør her! Det er ikke alle som har mulighet for ADSL eller Bredbånd.

Det er ikke alle som bor 30min fra hovedstaden jeg bor faktisk rundt 6-7 timer hvis man kjører i 80 så slutt å klag. Har faktisk ikke asfalt vei en gang. Har fin gjørme vei jeg :evil:

Helt enig med den som sa at norge og stjelehora burde slå ned prisene så kraftig at de nesten går andre veien de hover inn milliarder i året for å sitte på ræva å se på at en server fungerer som den skal. :evil:

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som bor 30min fra hovedstaden jeg bor faktisk rundt 6-7 timer hvis man kjører i 80 så slutt å klag. Har faktisk ikke asfalt vei en gang. Har fin gjørme vei jeg :evil:

Skjønte ikke hva du mente?

Adsl er ikke tilgjengelig her. Derfor klager jeg!

Lenke til kommentar

Skjønte ikke hva du mente?

Adsl er ikke tilgjengelig her. Derfor klager jeg!

Hjelper vel finte lite å klage her da...

btw.. jeg støtter deg fult ut. Jeg kan heller ikke ha ADSL der jeg bor...

men det som er det verste, det er at telenor ringer meg å forteller at det faktisk går!.. men da jeg bestilte fra Bluecom, så fant dem plutselig ut at det dærre gikk ikke... Så her sitter jeg med et adsl modem fra bluecom å surfer på dialup :cry:

Lenke til kommentar

Jeg sympatiserer karer!

Sitter så lang nord som du kommer i Norge (Honningsvåg, 3km fra Nordkapp hvis det sier noen). Jeg har overhode ingen mulighet til å få ADSL! Før mine bredbånds drømmer ble hørt og det lokale kraftlaget introduserte iLink (trådløst "bredbånd" 256/256kbit). Men det er bedre enn å sitte å h0re på dial-up :)

Men, jeg sørger med dere fordi jeg vet hvordan dere har det :cry:

Lenke til kommentar

Har faktisk prøvd å vinne i lotto. Gikk ikke så bra :( .

Har faktisk lat irritasjonen gått utover mye annet i huset her å jeg slo faktisk i stykker telefonen som sto på skrivebordet der min mors "flotte" compaq presario et eller anna fra 98 står :oops:

Snakka med Stjelehora faktisk og de gir ****** fordi gidder ikke å bruke noen hundretusen av sine flersifrete milliarder for å gi meg ADSL har sjekket med andre selskap å. De sier at det må minst være 20 stk osv. Men det er ikke 20 stk her. Hvis man legger sammen folk med data i dette omerådet= 1. (meg).

:grumpy::grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Det var jo ikke akkurat 149,- det da. Og dessuten var det 53 øre i oppstart avgift, og 10 øre pr. min. hvis man var på nett mer en 7 timer per dag.

Da blir det 3210 kr/mnd om man skal være online døgnet rundt. Evt. 1049 kr dersom man nøyer seg med 12 timer per dag.

MÅ du være oppkoblet hele tida da? Skal du laste ned døgnet rundt, være tilgjengelig på nett døgnet rundt, eller hoste websider, ftp eller noe annet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...