HKS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 NGT er fulstendig nede for utlandet Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Til de som greier å komme igjennom... hold oss oppdatert! :-) NGT har folk ute for å fixe nå... Mulig fiberbrudd til de som leverer utenlandslinjen til NGT. Folk jobber på spreng for å finne ut hva det er... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tilgir dem for det hvis det fikses i løpet av dagen. Tenk deg å være uten msn en hel kveld :x hehe... det blir jo katastrofe! litt drit! får ikke sagt til hu der i Canada hva som skjer! hun lurer sikkert fælt! har ikke hvert vandt med at jeg plutselig forsvinner offline! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Folk jobber på spreng for å finne ut hva det er...Lurer på om SnowDOG er en av dem som er ute å jobber på spreng, han jobber jo hos NGT Ser det for meg! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hmm...bruker opera til å surfe med. Satt og chattet på MSN, så plutselig bare disconnecta det! klarer ikke å logge på igjen, kommer heller ikke inn på www.msn.com og www.hotmail.com. Gikk opp å restarta routeren, funka heller ikke. nextgentel? Kommer meg heller ikke inn på msn/hotmail og andre utenlandske nettsider akkurat nå Samme her. Problemet dukket opp rundt kl 16.30 her (Trondheim, Nextgentel, 2Mbit ADSL) Restartet ruteren, 3 PC'er og feilsøkte litt her, før jeg fant ut at noen norske sider funker. (ikke www.sol.no ) Håper de får det i orden i løpet av kvelden. (Får lodde og fikle litt på PC'n i mellomtida. :-) ) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Driftsmeldinger er nå oppdatert: "Problemer med utenlandsforbindelsen Våre kunder opplever nå problemer med forbindelsen mot utlandet. Det jobbes med å få rettet problemet. " Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tilgir dem for det hvis det fikses i løpet av dagen. Tenk deg å være uten msn en hel kveld :x hehe... det blir jo katastrofe! litt drit! får ikke sagt til hu der i Canada hva som skjer! hun lurer sikkert fælt! har ikke hvert vandt med at jeg plutselig forsvinner offline! Ja, dette er jo krise folkens, nå må vi begynne å tenke på å ta kontakt med folk utenom irc eller msn. Herlighet for et mareritt... Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 *host* sitter med ngt og har ingen utenlandsforbindelse, men irc funker da med norske servere! *host* Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 JAA jeg kom inn på MSN! Virker som alt funker nå =) Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jajaja... Du kan ikke trekke litt på smilebåndet en gang? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Forresten, her er vel svaret -> http://www.nextgentel.no/drift/ Problemer med utenlandsforbindelsen. Våre kunder opplever nå problemer med forbindelsen mot utlandet. Det jobbes med å få rettet problemet. Håper det går fort Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ey! Jeg og kom inn på msn! Jippi, da slipper jeg å være sammen med "virkelige" mennesker likevel. hehe Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 funker nå Ahhhh, herlig å ha MSN tilbake - it felt like forever Edit: Huff, møtt av "17 nye meldinger i innboksen", alle tipset meg om nye svar i denne tråden Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jaja, nå regner jeg med at denne oppgraderingen er en gratis ny slik "sommerpakke", 4000/850 til alle. Og akkurat når jeg skulle poste en lang trist medling var den oppe igjenn :-) Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Morsomt og se hvordan folk reagerer når selveste NGT er nede i en halv time. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Da funket det igjen ja... Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nå funker det her igjen også.....puhh:) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 *le stygt og lenge av de med NGT* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jaja, nå regner jeg med at denne oppgraderingen er en gratis ny slik "sommerpakke", 4000/850 til alle. Og akkurat når jeg skulle poste en lang trist medling var den oppe igjenn :-) Hva mener du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå