dacourt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 DriftsmeldingerPlanlagte oppgraderinger I forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen. Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"? mvh dacourt Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 nextgentel er bra så lenge du ikke har problemer. får du problemer og må ringe kundeservice er du solgt. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Unnskyld at jeg spør... Men har noen vært i kontakt med NGT angående dette? Prøvd å ringe de eller noe sånt? Jeg er sikker på at de kan gi mer fornuftige svar på problemene enn de andre brukerene i forumet kan, med mindre de jobber for NGT da selvsagt... - Judaz - Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kommer heller ikke inn på msn, irc osv og utenlandske nettsider med ngt linja mi... kun norske side funker. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Argh.. har ngt og har samme prob som alle andre... bittert Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 sikkert ingen som ringer inn.. så tar det 2 dager før det blir fikset. tenkte på det just, tenkte alle tenker : "jaja, mange ringer sikkert inn så jeg driter i det"... Dårlig tankegang det der altså.. heh Håper de fikser det snart, dette er FØRSTE problem jeg opplever med Nextgentel noensinne, whehe, er ikke så seriøst engang Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"? mvh dacourt Regner da også med at "Onsdag morgen" burde vært "Tirsdag ettermiddag"? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Var snakk om DoS angrep en plass, er jeg på jordet? DriftsmeldingerI forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen. Det er for tiden ingen rapporterte driftsforstyrrelser. For det første så heter det ikke DoS angrep, det heter DDoS angrep! Er jo ikke tidlig onsdags morgen enda, virka litt rart! :-S Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Unnskyld at jeg spør... Men har noen vært i kontakt med NGT angående dette? Prøvd å ringe de eller noe sånt? Jeg er sikker på at de kan gi mer fornuftige svar på problemene enn de andre brukerene i forumet kan, med mindre de jobber for NGT da selvsagt... - Judaz - Kjenner en på innsiden... Har sendt sms, får ikke noe svar. Svetter sikkert litt der ja.... Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"?mvh dacourt Er ikke onsdag nå da. Tror nok dette er noe annet. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Greier å komme inn på quakenet nettverket på IRC faktisk.. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"? mvh dacourt Regner da også med at "Onsdag morgen" burde vært "Tirsdag ettermiddag"? Hehe, den såg jeg ikke.... :oops: Dette er nok en melding som bare henger igjen fra en annen uke. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Første man som kommer gjennom tlf for dele hva som han for oppgitt som er prob.., hvis noen kommer gjennom i det hele tatt Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 For det første så heter det ikke DoS angrep, det heter DDoS angrep! S DoS = Denial of Service (foretatt av EN maskin) DDoS = Distributed Denial of Service (foretatt av FLERE maskiner) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 For det første så heter det ikke DoS angrep, det heter DDoS angrep! S DoS = Denial of Service (foretatt av EN maskin) DDoS = Distributed Denial of Service (foretatt av FLERE maskiner) Ok da, da har jeg forstått Får håpe vi får et svar snart på hva som er galt! vil på MSN! satt mitt oppi en interresant samtale med "kjæresten" min i Canada Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Topic på #nextgentel @ efnet: Ja, det er problemer med linjene for tiden (pga oppgradering?) NEI, ingen her vet noe, du trenger ikke spørre! Ikke mye mer info å få der i gården heller :-? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Til de som greier å komme igjennom kundesupporten... hold oss oppdatert! :-) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Men jeg tilgir NGT for dette, har jo hvert et kjempe selskap så lenge jeg har hatt dem! stabile linjer osv Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tilgir dem for det hvis det fikses i løpet av dagen. Tenk deg å være uten msn en hel kveld hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå