Gef Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kommer hverken inn på hotmail eller msn. Hva er det som skjer? Ingenting som har med MSN å gjøre funker! :-S resten av nettet funker! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hepp Har hatt problemer jeg også. Jeg kan ikke bruke IE når jeg skall lese Hotmail....men må bruke Mosilla eller Opra, for at det skall gå...merkelig det i grunn, trodde MS nesten krevde at jeg brukte IE til Hotmail Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Funker som en klokke så det er nok bare du som har problemer Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 hmm...bruker opera til å surfe med. Satt og chattet på MSN, så plutselig bare disconnecta det! klarer ikke å logge på igjen, kommer heller ikke inn på www.msn.com og www.hotmail.com. Gikk opp å restarta routeren, funka heller ikke. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Funker som en klokke så det er nok bare du som har problemer Er redd han ikke er alene. Har stort sett ikke kontakt med utlanded nå... DNS funker, men får ikke pinga eller traca utenlanske adresser edit: Har nextgentel adsl Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hmm...bruker opera til å surfe med. Satt og chattet på MSN, så plutselig bare disconnecta det! klarer ikke å logge på igjen, kommer heller ikke inn på www.msn.com og www.hotmail.com. Gikk opp å restarta routeren, funka heller ikke. nextgentel? Kommer meg heller ikke inn på msn/hotmail og andre utenlandske nettsider akkurat nå Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Funker som en klokke så det er nok bare du som har problemer Er redd han ikke er alene. Har stort sett ikke kontakt med utlanded nå... DNS funker, men får ikke pinga eller traca utenlanske adresser edit: Har nextgentel adsl Nå som du sier det, kommer jeg ikke inn på utenlanske servere...wtf is going on! Har NGT btw. Har all kontakt med utlandet blitt brutt sånn plutselig? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg og har ngt og får verken pinga eller besøkt utenlandske sider. Kommer meg heller ikke inn på msn, men fikk kobla meg til skype nå. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 samma her. Har NGT Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Fikk nettopp høre at NGT er koblet fra utenlandsnettet. Bare rykter, men kan stemme! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Fikk nettopp høre at NGT er koblet fra utenlandsnettet. Bare rykter, men kan stemme! Ser ut til å stemme ganske bra det Noen idè hvorfor? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Samma her kommer heller ikke ut på utenlandske sider:( Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 står ingenting her heller: http://www.nextgentel.no/drift/ kanskje NGT burde være litt mer oppmerksomme og skrive noe om saken. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Vedder på at det er MYE kø på kundeservice tlfen til NGT nå ja! Blir sikkert fixa raskest mulig! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vedder på at det er MYE kø på kundeservice tlfen til NGT nå ja! Tipper noen i NGT er temmelig svette nå ja Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har NGT. kommer verken inn på utenlandske sider, msn, dc WTF Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 tele2 ADSL er også nede i dag (noen steder) de sier de har linje problemer!! mvh... lulul Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 sikkert ingen som ringer inn.. så tar det 2 dager før det blir fikset. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Var snakk om DoS angrep en plass, er jeg på jordet? DriftsmeldingerI forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen. Det er for tiden ingen rapporterte driftsforstyrrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå