VeXx Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei. Har tenkt å skaffe meg en bærbar PC til bruk av 3DstudioMax, Maya, spilling ++ Jeg lurte på om dette er gode nok specs til å takle mine krav : 15" SXGA TFT skjerm Intel Pentium P4 2,8GHz prosessor 512MB RAM 60 GB harddisk DVD+RW+R combo drive 64MB ATI Mobility Radeon9000 Lyd Logic CS4299 Modem Nettverkskort (LAN) Firewire og USB 2.0 Jeg synes det ser ganske bra ut. Skal i tillegg se film og masse musikk på den også. Får den PCen til en overkommelig pris om jeg ønsker Takker alle for svar Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ok folkens, var det et dårlig spørsmål eller ? heh håper noen svarer.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 jo, dette var et litt dumt spørsmål... den maskinen du beskriver holder nok til de fleste program og spill som finnes idag... hvis spilling er veldig viktig for deg ville jeg nok kjøpt en maskin med radeon 9600... forøvrig tror jeg hdd-hastigheten fort kan bli en flaskehals...du bør vel helst ha minst 5400 rpm, og aller helst 7200...selv om dette kanskje fører til mer varme og mer viftestøy... varme og viftestøy vil du uansett få nok av hvis prosessoren er en vanlig desktop-prosessor! Vh Krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå