Gå til innhold

God Alliance server?

Anbefalte innlegg

Byttet nettopp fra Horde til Alliance på Tarren Mill, men det er nesten ingen der. Auction House står nesten tomt og.

Er det noen gode servere med mye Alliance som både gjør det bra PvE og PvP messig?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Grim Batol. Masse nordmenn og svensker, noen guilder som gjør det bra PvE-messig i alle fall, er vel en del guilder som har clearet SoO HC og en del som nesten har clearet. PvP-messig kan jeg ikke svare på, dessverre :/

Men ja, mye aktivitet i Tradechat og man finner som oftest det man trenger på AH. Trives godt som ally her i alle fall :)

Lenke til kommentar

Outland er også en god server for Alliance. Skal nevnes at det er en PvP server da, så man kan bli ganket fra tid til annen. Ellers er det en veldig aktiv server med masse folk. En god del nordiske folk også, som nordmenn, svensker, dansker og finner. Ikke at det betyr noe for meg. Går uansett i engelsk når jeg spiller.

Men det er en veldig bra server, med veldig mange "skilled" spillere både PvP og PvE.

Lenke til kommentar

Outland er også en god server for Alliance. Skal nevnes at det er en PvP server da, så man kan bli ganket fra tid til annen. Ellers er det en veldig aktiv server med masse folk. En god del nordiske folk også, som nordmenn, svensker, dansker og finner. Ikke at det betyr noe for meg. Går uansett i engelsk når jeg spiller.

Men det er en veldig bra server, med veldig mange "skilled" spillere både PvP og PvE.

Er ikke Outland stengt for nye characters for øyeblikket?

Har lyst til å starte på en ny realm med en ny alliance-character som jeg vil bruke level 90-boost på.

Vurderer for øyeblikket en worgen rogue, dwarf hunter, human/dwarf paladin og human/dwarf warrior.

I utgangspunktet vil jeg spille på samme måte som jeg har gjort tidligere. Mye alene, litt random dungeons som dps (mistrives som både tank og healer). Kan til nød være tank.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trodde ikke den var stengt. Er masse folk, men den er ikke noe mer poplert enn Draenor (hvor jeg spiller Horde), så ser ikke problemet der. Du kan alltids prøve Sylvanas, Ravencrest eller Kazzak. Skal være gode servere.. nå er det slik at flere severe er slått sammen. Så spiller du på Kazzak, Grim Batol eller Outland, så er det den "samme" serveren. Du ser selv hva du har lyst til.

Som Alliance vill jeg gått som Human, så langt det lar seg gjøre. Human trenger ikke trinket, siden de har racial, og man kan derfro bruke dobbel dps trinket. Dette er gull i PvP.

Men hvis du planlegger å gå PvE, så er det egentlig ett fett i mine øyne. Men ville selv gått tank. Tank er mandig, man er sjefen, og det er en spec andre kan misunne deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...