AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg var på fotballtrening da jeg gikk inn i en takling og skadet meg. Jeg merket umiddelbart at jeg hadde vondt og smertene var midt på baksiden av kneet. I dag er det litt over en uke siden og jeg klarer ikke å strekke ut foten. Det gjør vondt hver gang jeg prøver å strekke ut foten på noe vis. Så jeg lurer rett og slett på om noen vet hva som er galt og hvordan jeg blir fortest mulig skadefri igjen. Takk Anonymous poster hash: 92d62...723 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hmmm....synes du skal dra til legen. Finner legen ikke svar så be om å bli henvist til mr undersøkelse. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hmmm....synes du skal dra til legen. Finner legen ikke svar så be om å bli henvist til mr undersøkelse. Hvem er Mr. Undersøkelse? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Vil anta det er denne kategorien. Kontakt lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå