Lungemannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Når man siterer andre innlegg, har jeg lagt merke til at det går ann å forandre på det som står i sitatet. Dettte synes jeg ikke er noe særlig. Det er vel ingen som forandrer direkte på det andre skriver, men det kan gjøres. Jaja, småplukk og flisespikkeri kanskje, men det er jo noe som kan forbedres. Dette har jeg aldri skrevet før, men det står da her :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er vel for å kunne sitere fra andre internett sider.. foreksempel hvis du skal sitere et utdrag fra en artikkel eller lignende.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 C0bra har rett. Det er dessverre veldig lite vi kan gjøre med det, og jeg tviler for at det er aktuelt å forandre på dette uansett. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 DeT er velll for å kunnnne siterrre fra anndre internnett sider.. foreksempel hvis du skal sitere et utdrag fra en artikkel eller lignende.. (sry. for rettelserrr) ! ! ! ! ! ! :-) DU HAR ET GODT POENG ! ! ! -CAPSLOCK LOZER Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Folk som kødder med andre sine innlegg vil bli hengt fra bjellene opp og ned Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Je je var vel ikke så mye å henge seg opp i. Main det e itt nåkka å jørr me tenk æ. Ærevære meg i det høyeste Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 en annengrunn kan vel også være at hvis man ikke vil sitere hele innlegget, kan man velge ut hva man vil sitere... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 en annengrunn kan vel også være at hvis man ikke vil sitere hele innlegget, kan man velge ut hva man vil sitere... Akkurat! Quoting ville vært ubrukelig om man ikke kunne redigere. Jeg redigerer så godt som alltid. Fint å kunne fjerne bilder fra quoting og velge ut de linjene som er relevante. Litt teit å quote 5 a4 ark fordi du skal kommentere èn påstand. Er ikke noe poeng i å quote mer enn at folk forstår hva du svarer på. Dersom noen forfalsker teksten så har man jo orginalteksten og når den som quota da ikke kan vise til hvor quoten er tatt fra så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dersom noen forfalsker teksten så har man jo orginalteksten og når den som quota da ikke kan vise til hvor quoten er tatt fra så er det ikke noe problem ... blir nok fort oppdaga om man prøver å dra en liten spansk en. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 (endret) Det er must og ha muligheten til å kutte vekk overflødig tekst og bilder som Andres sier. Men for de som vil ha det litt "gøy" kan det i noen tilfeller oppstå litt spesielle situasjoner. Har selv vært utsatt for et lite pek. Hadde akkurat skrevet et innlegg, og som vanlig måtte jeg inn og redigere vekk de verste leifene. Mens jeg var inne å redigerte mitt eget innlegg, postet en fyr en særdeles modifisert quote fra meg. Siden det innlegget smatt inn før jeg fikk postet det redigerte innlegget, kom det "Sist endret av Arctic den XX.XX.XX XX:XX" Og under mitt innlegg sto altså et annet innlegg med en quote fra meg med noe jeg aldri hadde sagt eller ville sagt. Det som gjorde saken litt "småpinlig" var jo at jeg helt tydelig hadde redigert mitt innlegg "etterpå"... Men sjansen for at slik skjer er jo svært liten, men det kan altså skje... Har jo også vært vitne til en fyr som tok screenshot/kopierte og lagret innlegg før jeg nådde å redigere de - Og skulle deretter "ta meg" på alle mulige måter. Drev omtrent utpressing mot meg fordi jeg hadde "sagt noe" som jeg likevel forandret i løpet av 30 sekunder :o Stakkars fyr... BTW, begge disse innleggene/trådene er slettet, så dere behøver ikke lete etter de... Har forresten ennå en historie, kanskje ikke så uvanlig da. Skrev et innlegg og gikk som vanlig inn og rettet på en leif, og tenkte ikke noe mer over det. Da jeg fikk svar var hele innlegget quotet - med den uredigerte teksten. Greit nok det det. Men svaret var ikke postet før 4 timer etter jeg hadde redigert. Noen hadde altså enten spist middag og dusjet, eller brukt god tid på skrivingen Endret 22. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Når man siterer andre innlegg, har jeg lagt merke til at det går ann å forandre på det som står i sitatet. Dettte synes jeg er dritkult! Jaja, dere kan ryke og reise hele gjengen. Dette forumet suger!!!! :o Hva er det med deg? Bare tuller, men hovedpoenget med denne sitat funksjonen er nok å kunne vise hva en svarer på. Og som sagt, å endre på et sitat, ville vært meningsløst siden "orignalen" er å finne litt over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå