bso Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den lille viften på Hovedkortet mitt (msi kt4-ultra fisr) støyer noe helt for jæ..ig! Er det andre enn orginale som anbefales siden denne varte i 4 mnd. En annen ting: Jeg skal kjøpe 4 kabvifter og en eller annen viftestyring til scorpion kabinettet mitt. Hva anbefaler dere her? Lenke til kommentar
bso Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Er det ingen som kan hjelpe meg?? Kan jeg erstatte viften med en sånn kjøleblokk? Lenke til kommentar
deereman83 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisan Håper jeg kan hjelpe deg;) Visst vifta di bråker noe helt jævelig, kan de kanskje komme av feil i bios instillingene, som gjør at temperatur sensoren ikke virker.... Du kan jo prøve å kjøpe en zalman enkel analog liten viftekontroll, som du plugger inn i hk, å der etter i viften... Husk å stille den etter hva temperatur du foretrekker... Ta kontakt så skal jeg gi deg ytterligg hjelp.. Lykke til Lenke til kommentar
bso Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Var i kontakt med Komplett. De sender meg ny på garantien. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå