Tilfo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden? De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet. Eller så kan du prøve en av disse ****** Endret 30. juni 2014 av Hårek Fjernet produktkoder. Lenke til kommentar
Tilfo Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden? De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet. Eller så kan du prøve en av disse ****** Okei! Takk! Skal prøve det! Får beskjed om at kodene er brukt fra før! Hva skal jeg gjøre nå? Endret 2. juli 2014 av Tilfo Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hei! Jeg trenger litt hjelp med å installere sims 3 på pc! Jeg kjøpte sims 3 på platekompaniet for ikke lenge siden. Så fant jeg ut i dag at jeg skulle installere det. Jeg satte sims 3 platen inn i pc-en, og startet installasjonen. Så kommer det plutselig opp at jeg må skrive inn produktkoden. Jeg ser gjennom coveret, men det er ingen produktkode i coveret! Hva skal jeg gjøre? Hvor finner jeg produktkoden? De skal sitte bak på brukermanuel eller i en egen lapp som følger med i coveret, Hvis du ikke finner dette må du si ifra til platekompaniet. Eller så kan du prøve en av disse ****** Okei! Takk! Skal prøve det! Får beskjed om at kodene er brukt fra før! Hva skal jeg gjøre nå? Jeg vet ikke, det finnes sims 3 koder overalt på nettet du kan søke etter "Sims 3 key" men aldri last ned noe bare kopier rett fra nettsiden du evt havner på. Hvis ikke burde du ta kontakt med selger eller leite rundt i huset, kan jo tenkes at du har åpnet spillet før Lenke til kommentar
Tilfo Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Dette har nå løst seg! Jeg ringte til ea, og de hjalp! Lenke til kommentar
boniem Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 flott at det ordnet seg har hat lignene stress, digger sims3 snart sims 4 hurrra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå