Gå til innhold

Hjelp til å lage logo til hjemmeside for rockeband

Anbefalte innlegg

Hei

Har sett at mange av dere er vanvittig gode til å lage fine logoer. Har slitt med min logo i Photoshop i lengre tid, men blir slett ikke fornøyd. Håper det er noen som gidder å hjelpe meg litt.

Noen fakta:

Logoen bør være ca 770x100 pix

Bakgrunn: enten sort (som dagens) eller farge: #FFCC66 (da endrer jeg bakgrunnen på toppen av siden)

Dere finner siden http://www.the-flush.com og banneren jeg ønsker å erstatte er den på toppen. I menyen under "bilder" finner dere en del bilder som gjerne kan brukes i logoen.

Håper noen av dere gidder å hjelpe meg med en skikkelig kul rockelogo for et fremadstormende band: The Flush

Tendenfan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si du er kjapp :D

Sitter på et litt dårlig skjerm nå, men virket som Scott og Mark (de to til venstre) var veldig mørke.

Er det ögså mulig å fjerne den hvite kanten rundt, og heller la gråfargen "fade" litt ut, hvis du forstår hva jeg mener.

Ellers er jeg imponert over hvor fort du klarer å mekke slike ting. Kan gjerne også sende meg -psd fila så kan jeg teste litt selv også

Tendenfan

Lenke til kommentar

Tendenfan:

Jeg synes du bør droppe det med ansiktene deres i logoen. Ikke for å være stygg, men dere er ikke såååå pene at dere bør fokusere mer på det enn musikken!

Konsentrer dere heller om å ha en tøff logo og mye kul musikk... Alltid vanskeligere å lage en logo med mennesker i enn en uten...

Lenke til kommentar
:yes: Helt enig. Syns Arves første forslag var kjempebra.
Jeg likte ikke det så veldig... Det var for heavy 80-talls chrome metall.... Passet verken til ansiktene eller musikken. Musikken hørtes ut som noe ala Oasis og Nickleback, så det bør være noe ala

flush.jpg

Lenke til kommentar
:yes: Helt enig. Syns Arves første forslag var kjempebra.
Jeg likte ikke det så veldig... Det var for heavy 80-talls chrome metall.... Passet verken til ansiktene eller musikken. Musikken hørtes ut som noe ala Oasis og Nickleback, så det bør være noe ala

flush.jpg

Ehh... Love is in the air.. Det der ble vel litt for pysete for et rockeband.

Eller var det et ironisk forslag?

Lenke til kommentar
Ehh... Love is in the air..
;)
Det der ble vel litt for pysete for et rockeband.
Vel... For et rockeband, ja... Men da må du også høre musikken deres for å kunne dømme om de er et rockeband eller ikke.
Eller var det et ironisk forslag?
Nei, forslaget var seriøst nok, det... Litt selvironi må de jo ha... :p
Lenke til kommentar

Frekke folk også her :D

Bandet spiller pop/rock (ikke heavy for de som trodde det). Er vel pr dags dato mest kjent for sørlandets beste cover-band, hvor de er spesialister på Beatles, Oasis og Kiss. Nå er det på tide at de får ut sin egen musikk, som faktisk er meget bra for de som liker nevnte sjangre.

Var jo et kreativt forslag med hjertet... men det passer nok ikke helt :wink:

PS! Holder for øvrige på å rette en del på siden, så skal jeg teste ut et par forskjellige logoer.

Tendenfan

Lenke til kommentar

(jonas), Veldig kul gitar, men hele logoen blir litt vel "høy" for å bruke som toppbanner på siden. Prøvte for gøy å legge den inn, men den tok jo 1/3 av skjermen.... håper jeg kan bruke den et annet sted på siden!!

Hadde som nevt mer tenkt noe ala 770-800x100 pix.

Skjønner at det kan blir vanskelig å sette inn fjes i logoen og få det til å bli seende bra ut. Men er redd for at det blir alt for store bokstaver visst the bare skal stå "The Flush".

Tendenfan

Lenke til kommentar

(Jonas), klart det er et alternativ. Men siden jeg har benyttet en "portal" som utgangspunkt for å lage siden (www.fullxml.com) blir det litt vanskelig. Er ikke så sinnsykt stødig når det gjelder å endre skin'et hvor layouten er oppbygd. Er dessverre redd for at jeg ødelegger mer enn jeg gjør godt :oops:

Må evt finne en som kan hjelpe meg å endre page.xsl og skin.xsl hvor hele layouten er definert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...