megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvordan lager man en boot-CD som lar deg starte instalasjonen av windows XP? På samme måte som man gjør de 6 windows XP boot-diskettene. Vet at man kan lage oppstart CD'er i Nero, og jeg vet hvordan dette gjøres. men jeg vet ikke hvilke filer som skal være på denne CD'en. Har ikke XP SP1, har den vanlige. Saken er nemlig at diskett-stajonen ikke virker lenger (et par av pinsene var ødelagt), og jeg gidder ikke å kjøpe en ny da jeg aldri bruker den. Har hørt at man kan gjøre dette fra en oppstarts CD, men hvordan lager man denne? Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 win xp cd'n kan vel brukes som oppstartscd? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 win xp cd'n kan vel brukes som oppstartscd? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 win xp cd'n kan vel brukes som oppstartscd?Virker ikke for meg Men jeg fant ut av det! Denne er genial ! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 win xp cd'n kan vel brukes som oppstartscd? Hmmm... snodig... Det virker nemlig ikke for meg. Men som sagt, fant et bra program: Link til download side Link til tråd om programmet (engelsk forum) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde du CD-ROM som first boot device i bios ? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde du CD-ROM som first boot device i bios ?Nei. Jeg hadde forventa at det skulle gå automatisk Nieda, selfølgelig hadde jeg valgt CD-ROM som first boot device. Men takk for tips likevel Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde du CD-ROM som first boot device i bios ?Nei. Jeg hadde forventa at det skulle gå automatisk Nieda, selfølgelig hadde jeg valgt CD-ROM som first boot device. Men takk for tips likevel Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 apropos, slipstream service pack 1 på cd'en når du først skal brenne den ut fra disk. www.bink.nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå