neon king Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 tror det meste følger med bortset fra lim, maling/finish og utstyr for å bygge. tror heller ikke lodde tin følger med men du burde ikke lodde den er jo ganske lett til å være en 18" ca15kg så noe å øke vekten kan være en fordel f.eks asfaltplater, forsterker følger jo ikke med pga at den er passiv ,men du burde kjøpe en subb forsterker syns det var lite info om subben på eltek hvor stor forsterker har du??? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bestemt meg for ikke å velge 18 tommeren. Jeg skal bestille denne. Også skal jeg ha denne subforsterkeren. Forsterkeren jeg har er på 2*100 watt, men jeg skal kjøpe meg større om ikke så alt for lenge.[/url] Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bestemt meg for ikke å velge 18 tommeren. Jeg skal bestille denne. Også skal jeg ha denne subforsterkeren. Forsterkeren jeg har er på 2*100 watt, men jeg skal kjøpe meg større om ikke så alt for lenge.[/url] Forsterker kraften som sådan har jo ikke noe å si når du har subforsterker... eller var det bare til informasjon? heh Lenke til kommentar
neon king Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bestemt meg for ikke å velge 18 tommeren. Jeg skal bestille denne. Også skal jeg ha denne subforsterkeren. Forsterkeren jeg har er på 2*100 watt, men jeg skal kjøpe meg større om ikke så alt for lenge.[/url] tja det går sikkert bra ljudia har jo ferdigsagde plater hvis du vil gjøre det lettvindt men du burde ta en større forsterker da det vil spille høyere renere og med bedre kontroll men det går sikkert helt greit meg den du har valgt har ikke zachry en litt kraftigere subbforsterker til 1000lappen mere Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 har ikke zachry en litt kraftigere subbforsterker til 1000lappen mere Jo, de har en til 3595 kroner: http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...428%20&cart_id= Tror du jeg skulle ha satset på den istedet? Lenke til kommentar
neon king Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jo større jo bedre 8) jeg ville ha satset på den største den er jo knapt 1000lappen dyrere Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 SBS: hva med å SLETTE meldingene istedenfor å skrive masse tull?Vel, vel. Uansett forsent nå. Det er ikke vanskelig å bygge en subwoofer. Men det er vanskelig å få et veldig bra resultat. Klarer man seg med "bare" bra kan alle fornuftige mennesker klare det. Folk som ikke kan endel om dette fra før av, bør velge et byggesett, eller kopiere en konstruksjon som ligger på internett. Hva skal du bruke subwooferen til? Hvordan sletter du de? mener du å ikke skrive noe i det hele tatt eller er det en delete knapp jeg ikke har sett? Du kan slette den siste posten i tråden. Da klikker du på endre og så "slett dette inlegget". Lenke til kommentar
styx Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg bestemt meg for ikke å velge 18 tommeren. Jeg skal bestille denne. Også skal jeg ha denne subforsterkeren. Hør med folket på Ljudia før du evt. bestemmer deg for å kjøpe dette. Impedansen på høyttalerene er 3 Ohm, og jeg vet ikke om den forsterkeren klarer å gå ned i 3 Ohm... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg bestemt meg for ikke å velge 18 tommeren. Jeg skal bestille denne. Også skal jeg ha denne subforsterkeren. Hør med folket på Ljudia før du evt. bestemmer deg for å kjøpe dette. Impedansen på høyttalerene er 3 Ohm, og jeg vet ikke om den forsterkeren klarer å gå ned i 3 Ohm... Det står noe om å paralellekoble 2 elementer, men da måtte det være minimum 4 ohm i motstand til sammen Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 På siden til subwooferen står det: "...vil du gjøre den aktiv kan du bare sage et hull på baksiden og koble til DSW-250 eller 400." Men siden høyttalleren bare har 3 ohm (vet ikke om det er 3 eller 3.5, det stod 3.5 et annet sted) så vet jeg ikke... Men jeg kan spørre de på ljudia. Hvis det ikke går, er det noen som vet om en forsterker som kan gå ned til 3 (3.5?) ohm? Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 HarmanKardon 670 Har enorm strømforsyning...den burde klare jobben.. (75Amps) 2x110watt i 4 Ohm om jeg ikke huske helt feil. Hifi-center kjeden har den...sjekk ut: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...ath=1,43&id=278 Hvilken forsterker er det du har nå?? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 HarmanKardon 670 Har enorm strømforsyning...den burde klare jobben.. (75Amps) 2x110watt i 4 Ohm om jeg ikke huske helt feil. Hifi-center kjeden har den...sjekk ut: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...ath=1,43&id=278 Hvilken forsterker er det du har nå?? Jeg tenkte på subforsterker da Foreløpig har jeg bare sett en subforsterker som kan gå ned til 3 ohm, det er SF2500 hos Eltek. Men er denne nok stor til å drive GXS-15? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Så på en Saga forsterker til bil på eltek, er disse selvbygg eller kommer di ferdige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå