Gå til innhold

Stasjonær DivX spiller og DVD-brenner


Anbefalte innlegg

Tenkte på en sak..

Hvis jeg går til innkjøp av en stasjonær DivX, vidX, MPEG1-2 spiller, kan jeg da brenne DivX filer på en DVD plate og se filmene på den spilleren?

Kan jeg f.eks brenne 5-6 filmer (som jeg eier selv såklart) i f.eks DivX format og se disse med en stasjonær DivX spiller? :shrug:

Noen som har prøvd noe lignende med en slik DivX spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på en sak..

Hvis jeg går til innkjøp av en stasjonær DivX, vidX, MPEG1-2 spiller, kan jeg da brenne DivX filer på en DVD plate og se filmene på den spilleren?

Kan jeg f.eks brenne 5-6 filmer (som jeg eier selv såklart) i f.eks DivX format og se disse med en stasjonær DivX spiller? :shrug:

Noen som har prøvd noe lignende med en slik DivX spiller?

 

Et tips: XBOX

Det er jo den ultimate mediaboksen til stuen, men den er desverre bare en spilleboks som standard. :shrug:

Lenke til kommentar

Det man betaler for med dp-508 er harddisken,resten av innmaten er lik dp-500,så jeg ville heller kjøpt en ekstra hdd til pc`en istedenfor det man betaler ekstra for å få 80gb i dvdspilleren. Siba har også denne spilleren for de som vil se før de kjøper.dp-500 også seneste versjonene av divx ja.kan se hva de nyeste firmware inneholder på www.kiss-technology.com

Lenke til kommentar
Det man betaler for med dp-508 er harddisken,resten av innmaten er lik dp-500,så jeg ville heller kjøpt en ekstra hdd til pc`en istedenfor det man betaler ekstra for å få 80gb i dvdspilleren. Siba har også denne spilleren for de som vil se før de kjøper.dp-500 også seneste versjonene av divx ja.kan se hva de nyeste firmware inneholder på www.kiss-technology.com

 

Ja, men jøss så mykje enklere med innebygd harddisk. Treng ikkje spilleren dersom du må koble opp pc-en kvar gong. hadde heilt klart brukt dei ekstra pengene og kjøpt den med harddisk.

Men klart begge er eit suverent valg.

Lenke til kommentar
Ja, men jøss så mykje enklere med innebygd harddisk. Treng ikkje spilleren dersom du må koble opp pc-en kvar gong. hadde heilt klart brukt dei ekstra pengene og kjøpt den med harddisk.

Men klart begge er eit suverent valg.

 

for mellomlegget av dp508 og dp500 får du en 160 gb hdd. Og det er helt vanlige pckomponenter de bruker i dvdspilleren.

Jeg pleier å ha pc`en stående på uansett så det er ingen bry med å skru på pc`en hver gang. Så hvis du har mulighet til å bruke ethernet og har ekstra plass i kabinettet så er valget egentlig veldig enkelt kjøp dp500 og bruk pengene du sparte på en dobbelt så stor harddisk

Lenke til kommentar

Det går an å sette inn en harddisk i DP-500 også og bruke 508 Firmware på den. Dette gjelder beklageligvis bare hvis en har revisjon B av diskkontrolleren i maskinen. Men det er jo standard på de nyeste maskinene. Den disken som står i 508 er en 5400rpm Samsung disk (samme som de selger på PSDATA).

 

Ellers har MPX god pris på DP-500 2395,-

Lenke til kommentar
Det går an å sette inn en harddisk i DP-500 også og bruke 508 Firmware på den. Dette gjelder beklageligvis bare hvis en har revisjon B av diskkontrolleren i maskinen. Men det er jo standard på de nyeste maskinene. Den disken som står i 508 er en 5400rpm Samsung disk (samme som de selger på PSDATA).

 

Ellers har MPX god pris på DP-500 2395,-

 

Garantien ryker hvis det var noen som ikke var klar over det, ellers en lang og god link til mod500-508-tråden:

http://www.aspiron.ee/dvdswap/forum/viewto...5f767f43f47b89c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...