bzzlink Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei er det noen som vet om USB kontakten på denne støtter USB 2.0. Kunne tenkt meg en ekstern disk serru Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Husk at det nå kun finnes USB 2.0. Du må spørre etter USB 2.0 i High Speed versjon. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja det var den jeg tenkte på da. Har ikke tenkt til å kjøre ekstern disc på USB full speed 12 mb :-? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nope, er vanlig USB 1.1 på den maskinen... Jeg har tilsvarende maskin (Inspiron 4150) og kjøpte meg et PCMCIA kort med 2 stk. USB 2 porter.. Det funker bra og koster ikke allverden heller Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 ok takk for info. Er jobb maskin så det frister ikke å legge noe penger i noe som ikke er mitt, men skal vurdere PCMCIA løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå