Chipsmaster Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hei.Er i USA nå og har kjøpt meg en Xbox One som jeg skal ta med meg tilbake Norge. Her i USA bruker de en annen strømtilslutning samt benytter en annen volt i veggene enn vi gjør i Norge, så jeg lurte på om jeg er nødt til å skaffe meg en omformer, eller kan jeg bare kjøpe en ny strømtilslutning fra microsoft når jeg kommer hjem til Norge og da bruke den sammen med maskinen?Jeg regner med det er strømtilslutningen som fungerer mot de forskjellige strømstandardene, og ikke selve konsollen, så om jeg skaffer en norsk strømtilslutning bør vel det fungere? Får jeg i det hele tatt kjøpt en slik separat? Endret 30. juni 2014 av Chipsmaster Lenke til kommentar
biXen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det er ikke innebygd omformer i strømklossen, så du må enten kjøpe ny strømklosse (hvis de selger det?) eller kjøpe transformator. Hvis du hadde bodd i nærheten (Stavanger) skulle du fått kjøpt den jeg brukte på 360en for en hundrings Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Velg og vrak Hvordan er kvaliteten på disse versjonene? Har jo vært mye om mobilladere som ikke kommer fra samme merke, som smelter/tar fyr den siste tiden. Er disse safe? EDIT: Kom over denne tråden som omhandler det samme, der er visst viftene på kina kopiene veldig bråkete. http://www.xboxoneforums.net/forum/7-xbox-one-hardware-accessories/3385-220v-240v-power-supply.html Endret 30. juni 2014 av Chipsmaster Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gjør som de der inne har gjort da, og send den inn å få en ny 220v i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå