Gå til innhold

6600 sluppet!!!

_THX_

Anbefalte innlegg

Fått med dere at nokia 6600 er sluppet i england eller?

http://www.nokia.com/nokia/0,,33210,00.html

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,73,00.html

står ikke "coming soon" på den lenger. Dette gjelder www.nokia.com, med andre ord så er den kommet i england. www.nokia.no har ikke endret noe enda, men nokia.no er kjent for å henge litt etter nokia.com med å oppdatere sidene sine. Så med andre ord så kan den være like rundt gjørnet i norge også. Også med tanke på at support sidene for 6600 er oppe!

:woot::woot::woot::woot:

6600 skal kjøpes fortest mulig! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, det er vel egentlig sant som du sier. Men da er det jo enda bedre nyheter siden det er den globale siden til nokia! for da vil jo det si (forhåpentligvis) at den er RETT RUNDT HJØRNET :D

og det liker vi. Vi får se utviklingen om et par dagers tid, så tenker jeg vi vil se at den norske nokia siden også vil bli oppdatert, og mobilen straks er i butikk :yes:

mvh _THX_

Lenke til kommentar

De hevder uansett i at den skal være i butikkene i UK i løpet av denne uken. Venter i spenning, men er litt lei av å se på at min ordre på 6600 stadig blir utsatt (nå 31.10). Har sluttet å håpe helt til jeg får pakkereferansen på email :p

Lenke til kommentar

Kommer helt an på definisjonen av "dyrt". Av og til så må man bare ha det 8)

Mange kjøper BMW-er selv om den også er dyr...... og faller 150.000,- i verdi det første året :p . Andre røyker 40 om dagen - og det er i alle fall dyrt....

Sikkert litt usaklig argumentasjon, men i mangel av noe bedre :D

Lenke til kommentar

enig med Akseln

6600 er en GADGET...

lurer på om jeg bestiller den på mpx eller hvor jeg bestiller den, eller om jeg kjøper den på telebutikken. Jeg får se :p

Jeg gleder meg hvertfall helt villt til jeg får den! :p

Stadig tenkt til å kjøpe 6600 ;)

mvh _THX_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...