Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Er det noen her som har erfaringer med å bestille fra http://www.akersmic.no ? Lurer på å forhåndsbestille Renegade, men lurer på om det vil gå raskere å bare kjøpe det i butikken! Hater nemlig å gå å vente på noe dersom jeg kan få tak i det i butikk! (når spillet kommer mener jeg) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Selv har jeg ingen erfaringer med det, men fettern min er veldig begeistret av forhåndsbestillingen. "Jeg bare forhåndsbestiller, så får jeg filmen i posten den dagen den kommer ut!" Jeg fikk også gavekort på Akers Mic av han til jul. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 OK. Takk for hjelpen! Men vet du/noen andre hvordan man kan betale online? Så slipper jeg det teite postoppkrevet! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 har bestilt en ting derifra og den feilen gjør jeg ikke igjen... over 2 uker siden jeg bestilte diablo battlechest og half life derifra. for omtrent en uke siden fikk jeg bekreftelse i epost at de hadde motatt ordren, venter fortsatt på at de skal sende det i posten... hvis du forhåndsbestiller c&c renegade ifra akers mic tipper jeg c&c renegade 2 er ute før du mottar spillet. kjøp det heller i butikken hvis du vil ha det fort. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Takker for alle svar! Tror nok jeg "safer" og kjøper i butikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 skulle kjøpe cd til kjæresten min fra akersmic pga jeg ikke fant den noen andre steder. joda, mottok cd`n bare "litt" etter, la oss si 1 forbanna måned etter bursdaden.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Enda bedre: Ikke kjøp renegade i det hele tatt! Spillet skal jo være elendig, og har du forresten sett på videoene av det? Det ser jo helt latterlig ut.... (Hvis du har tilgang til det, les PCgamer UK sin anmeldelse av det) Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Sjekk ut Gamesmix. De er bra. Gode priser, og er relativt flinke til å levere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 pc gamer uk ? hahhahahahahhahahhahahah pc gamer uk mener medal of honour er fantastisk, er nesten ikke scripta osv. hahhahaha. dere mener medal of honour har fantastisk grafikk, vel, sammenlign de med renegade, like bra begge to. gameplay finnes ikke i medal of honour, er umulig å snike seg innpå fienden pga i det øyeblikket ( UANSETT hvor stille du er ) du tråkker innenfor et "trigger" område så vet han du er der og skyter deg! ALLTID! selv om du ligger bak busker og ikke kan se noe som helst så vet han du er der! pc gamer uk er et amatør blad, de hyller de store titlene, en av tingene de klaget på var dårlig AI! vet dere hvorfor! pga de er for fuckings vant med scripta spill som medal of honour! kommentar fra louis castle som jobber ved westwood og var med på å starte selskape. her er noe pcgamer uk aldri fatta når de klaget på AI! GBase In some reviews the testers are complaining about the AI in the singleplayer-mode... Louis Castle Well that´s what we´re just talking about. I mean it´s different. You can jump up a ladder and catch a guy by surprise because you´re coming from behind. In Medal of Honor you never do that because as you´re climbing up the ladder the game would trigger a script and they would know you´re coming. But because we rely on real sound effects when you throw something out there they will react to it. Which I find is pretty satisfying, as a gamer. But I understand where they are coming from, I can see where there will be an impression. It is actually that our general AI is very good but we don´t have enough specific cases like guys rolling grenades underneath a chair. We don´t have enough of those to make it feel smarter. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-02-22 22:53 ] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 hihi...ja, ikke tro på hva de sier du tro meg, du kommer til å bli skuffet.... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Akers mic er uansett dyrt, skulle kjøpe Conkers bad fur day der... Det skulle de ha 999,- for... Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Ikke sjekk ut Gamesmix, jeg bestillte et spill for et halvt år siden og har ennå ikke fått det. Bestillte Black & White fra Akersmic og fikk det dagen det kom ut++++ Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg synes akersmic er altfor dyrt. Har kjøpt både spill og dvd, funka greit men var dyrt (kan ikke gjenta det nok ganger, hehe) Jeg tror alle som sier de har hatt problemer med dårlig service, jeg har kjøpt dvd spillere, projektor, kabler, cd'er, spill, dvd'er, stativer osv. der. Fått dårlig service ALLE de 100 gangene, unntatt den gangen jeg la igjen 40000kr for projektor (hater denne typen butikker, som bare gir service når du legger igjen over 30-40 sedler). Har hatt samme problem med Oslo Hifi Center, bare mer ekstremt (de gir bra service så lenge du handler for over 80000-100000kr, et kabelsalg til 3500 er liksom ikke no grunn til å gi bra service) Lenke til kommentar
BBI Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Prøv å bare sett deg på vente liste så de i AkersMic setter det av ti deg , så er det bare å dra til butikken en gang og hente det dær, (ingen forhåndsbetaling Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: pizzabud skrev (2002-02-19 17:20):har bestilt en ting derifra og den feilen gjør jeg ikke igjen...over 2 uker siden jeg bestilte diablo battlechest og half life derifra. for omtrent en uke siden fikk jeg bekreftelse i epost at de hadde motatt ordren, venter fortsatt på at de skal sende det i posten...hvis du forhåndsbestiller c&c renegade ifra akers mic tipper jeg c&c renegade 2 er ute før du mottar spillet. kjøp det heller i butikken hvis du vil ha det fort. DA var du uheldig...Jeg bestilte et Cypress Hill album fra de og fikk det 2 dager etterpå og jeg bor i Nordland i vesterålen...tror det sier det meste Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 De er meget trege med å få varer inn på lager samt å sende de ut. Generelt dårlig service. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: Ikke sjekk ut Gamesmix, jeg bestillte et spill for et halvt år siden og har ennå ikke fått det. Da må det vel ha blitt noe alvorlig gæernt med bestillinga :smile: Har bestilt HL, SS2 og RCT+LL, håper å få det inn før helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå