AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hvis dere liker en jente, som dere kanskje er litt usikre på, hvordan oppfører dere dere da? Er det normalt og nesten ikke tørre å ha øyekontakt med vedkommende? Haha, veldig rart spørsmål. Men ja, vet jo at det er inviduelt, men gøy å høre forskjellige meninger. Anonymous poster hash: 23f44...c53 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ganske normalt ja. Spesielt hvis man er ung Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvor gammel er du ? Det spørs om gutten er sjenert da tørr han ikke å ha øyekontakt. Hvis han er selvsikker kommer han til å se på deg og ville ta kontakt med deg. Gi deg oppmerksomhet, flørte med deg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Slik jeg oppfatter det er trådstarter gutt, og han lurer på hva han kan gjøre for å vise en jente at han er interessert. Men jeg tar denne på min kappe, jeg forandret trådtittel og det var litt misvisende. Forandret på nytt nå Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Når du ser jenta en eller annen plass, dra til henne og si hei. Etter et forhåpentligvis bra treff, legg henne til på Face/Snap osv, be henne med på å gjøre noe, osv. Kjenner du henne allerede, og dere har god tone, bare chat og få til at dere møtes en eller annen plass, ha det fet, og se hva som skjer. Endret 1. juli 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå