oscrue10 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er så utrolig lei. Java blokkeres, betalingsløsninger hos nettbutikker blokkeres osv. Sist hos Elkjøp nå. Jeg velger selv hvor jeg vil benytte slike tjenester og ser helst at ingen av disse blokkeringene og advarslene dukker opp. Finnes det innstillinger som bare fjerner det for godt? Bruker Chrome, hvis det er nettleseren som er skyld i dette. Pleier å velge noe á la godta alltid for dette nettstedet, men føler at dette er noe jeg aldri blir kvitt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Min erfaringen sier det har noe med nyere java, å gjøre, antakelig har utviklerne laget det slik for å begrense bruken av java på grunn av sikkerhetrisiko, siden det snart går mot java fri tid. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg fikk i hvert fall kjøpt hos Mpx nå. Veldig rart om det er Elkjøp som har en så dårlig betalingsløsning at de mister kunder på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå