Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ser ikke helt blid ut den der. Et område på oversiden av nebbet har litt lite detaljer hvilket jeg tror kan fikses ved å isolere området og bruke feather på minst 5 før svært forsiktig lysning av området for det er ikke tvil om at det er informasjon der. Ellers god skarphet som henter ut farger og detaljer. Fint lys og detaljer i øynene. Roar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Skarpt og fint bilde av måken. ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ser ikke helt blid ut den der. Et område på oversiden av nebbet har litt lite detaljer hvilket jeg tror kan fikses ved å isolere området og bruke feather på minst 5 før svært forsiktig lysning av området for det er ikke tvil om at det er informasjon der. Ellers god skarphet som henter ut farger og detaljer. Fint lys og detaljer i øynene. Roar Ser jeg skrev lysning av området og mente selvfølgelig lysdemping. Roar Lenke til kommentar
susorten Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Ser ikke helt blid ut den der. Et område på oversiden av nebbet har litt lite detaljer hvilket jeg tror kan fikses ved å isolere området og bruke feather på minst 5 før svært forsiktig lysning av området for det er ikke tvil om at det er informasjon der. Ellers god skarphet som henter ut farger og detaljer. Fint lys og detaljer i øynene. Roar Ser jeg skrev lysning av området og mente selvfølgelig lysdemping. Roar Takk for fyldig komentar Denne lys dempingen må vel jørest i elemets eller cs . Har vurdert å gå til anskaffelse av den eine eller andre, ka vil du evt anbefale ? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nice!!! ;-) Fantastisk fin fargekontrast, nydelig skarphet og nydelig fangst av et dyyypt blikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg