Jørgen.S Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja, som dere ser i overskriften er jeg på jakt etter ny stasjonær PC for gaming. Jeg har egentlig ikke peiling på specs og hva som er best innenfor pc og det er derfor jeg ber om tips her. Jeg har et budsjett på maks 15000 kr og vil få mest mulig ut av det. Det trenger ikke og følge med noe annet en selve pcen (Har tastatur, mus.. osv) Skal flytte snart så det hadde vørt greit og fått den inn der da. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Forslag: http://www.prisjakt.no/list.php?l=103666 Kan gjøres dyrere ved behov. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hadde byttet til GTX 780, feks MSI GTX 780 twinfroz. Kan klokkes ganske lett opp til 780ti nivå. Når du nevner gaming generelt er det jo litt usikkert rundt hvilke spill du skal bruke den til. Stort sett holder i5, men skal du feks bruke den til flightsim (som er vanvittig cpu tørst) ville jeg gått for en i7 4790K (ligger på rundt 2500,-).Alternativ til luftkjøler som er blitt nevnt er Corsair H55 vannkjøling. Billig men bra kjøleløsning som er bedre enn de fleste luftløsninger i følge hardware.no. Jeg er veldig fornøyd med min, helt ok til litt over stock clock. Og installeringen er enkel, skjønner ikke helt hva hardware.no mente med at den var knotete. Endret 30. juni 2014 av Aliventerio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå