linkb Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Hei! Jeg blir evig takknemlig om du kunne bruke 2 min på denne lille undersøkelsen, som tar opp hvilke funksjoner som bør være med i en ny tjeneste som handler om å gå ned i vekt og å foreta en varig livsstilsendring. Tjenesten er under utvikling, så ditt svar betyr mye for meg! På forhånd tusen takk Her er link: https://no.surveymonkey.com/s/VFJ2XMZ Endret 29. juni 2014 av linkb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fryktelig rotete og uoversiktlig undersøkelse. "Jeg er en kvinneSvært uenig, uenig, verken uenig eller enig, enig, svært enig" Dette burde være et ja/nei spørsmål, eller "hvilket kjønn er du?"Samme med flere av de andre spørsmålene gjennom hele undersøkelsen. Og hva betyr spørsmål 2? Jeg trur jeg hadde startet hele spørreskjemaet på nytt, og kanskje lest litt metodeteori først. Lenke til kommentar
linkb Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Utfordringen var å få mest mulig ut av kun et visst antall tilgjengelige spørsmål. Det som var hovedspørsmålet var det over. Jeg er enig i at det ble litt rart, men takk for interessen uansett Fryktelig rotete og uoversiktlig undersøkelse. "Jeg er en kvinneSvært uenig, uenig, verken uenig eller enig, enig, svært enig" Dette burde være et ja/nei spørsmål, eller "hvilket kjønn er du?"Samme med flere av de andre spørsmålene gjennom hele undersøkelsen. Og hva betyr spørsmål 2? Skjermbilde 2014-06-29 kl. 17.35.04.pngJeg trur jeg hadde startet hele spørreskjemaet på nytt, og kanskje lest litt metodeteori først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå