Hjelper'n Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 driver å snekkrer noe vannkjølings greier her.. så nå har jeg kommet til radiatoren, tenkte å kjøpe en ac - 360 , men det jeg lurer på er, er det noen som tror/vet at det ikke går? bruker ikke de to øverste 5 1/4 plassene, så jeg har 10 cm med plass der, også skal jeg bruke papst vifter som er 25mm tyke og radiatoren er 50mm tykk så der skal jeg ha 25 mm til overs.. og det skal vel vere nok, og en ting til, viftene, skal jeg sette dem slik at to av de blåser inn og en suger ut? for det er kun de viftene i kabinettet som skal gå til vanlig.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 du burde da ha en vifte nederst som blåser inn, bare for å få litt luft sirkulasjon. 360'n passer perfekt i toppen vertfall(har den selv) Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 held det med ei 80 vifte da eller, må ej fyre opp alle dei tre ej he i fronten? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 held det med ei 80 vifte da eller, må ej fyre opp alle dei tre ej he i fronten? aner ikke, du får bare teste og se. prøv med ingen vifter på untatt på raddisen, prøv med en vifte på osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå