The Avatar Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Største forskjellen på å ha og ikkje ha leigekontrakt som huseiger er kor lett det er å tvangsinndrive husleiga dersom leigetakaren stikker av. Sjølv utan kontrakt så er det ikkje vanskelig å bevise at det eksisterte eit leigeforhold og at det derfor var 3 måneders oppsigelsestid etter husleigelova. Men det er klart at om ein har ein kontakt så slepp ein å gå i konfliktrådet og vise til kvitteringer for tidligare innbetalt husleige. Om leigetakaren berre flytter ut (med leigekontrakt) så er det det fortsatt litt arbeid å tvangsinndrive beløpet sjølv om ein har rett på det. Å ikkje ha leigekontrakt endrer dette i svært liten grad då ein fortsatt kan gå til tvangsinnkreving på det same grunnlaget. Men sjølv om det går heilt fint å ikkje ha husleigekontrakt så vil eg sjølvsagt anbefale at du som utleiger passer på å ha det. Ikkje berre ser det meir proffesjonelt ut, men om du har laga ei kontrakt så kan ein også legge inn enkelte andre bestemmelser som ikkje følger som standard for vanlige leigeavtaler. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Sjekket med en god venn av meg som også leier ut og uten kontrakt er det huseier som sliter Vedkommende kan godt flytte ut på dagen uten oppsigelse Din gode venn kan ingenting om juss, og er dermed en særdeles dårlig kilde. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Sjekket med en god venn av meg som også leier ut og uten kontrakt er det huseier som sliter Vedkommende kan godt flytte ut på dagen uten oppsigelse Din gode venn kan ingenting om juss, og er dermed en særdeles dårlig kilde. Gode venner er vel en rettskildefaktor av høyere rang enn lover og forskrifter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå