Øystein.F. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ny beta vil la deg leike politi og røvar før lanseringa til hausten.Gjekk du glipp av Battlefield Hardline-betaen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hørtes artig nok ut dette her, men hvorfor i all huleste verden må de bruke BF navnet? Er det så vanskelig å selge uten? 1 Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hørtes artig nok ut dette her, men hvorfor i all huleste verden må de bruke BF navnet? Er det så vanskelig å selge uten? Spilte beta par ganger på ps4 i mine øyne så var det battlefield med nye spille modus og nye kjøretøy Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 virker mer som en mod til bf4 enn ett nytt spill. At de tar full-pris for det er skammelig 2 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ingen som gikk glipp av noe som helst her, bortsett fra et resirkulert spill blottet for sjel og følelse. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ja for spesielt "følelser" er det vi ser etter i multiplayer delen av et FPS. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg gikk glipp av denne DLC'n.... :-( Lenke til kommentar
Geir Sandstad Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Testet det i ca 1 time....som det er sagt over her, fikk følelsen av at dette var en eller annen BF-variant med nye skins. Dette var ikke imponerende, selv til EA å være. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det jeg likte, og det eneste jeg likte var at endelig "føles" LMG'ene ut som at de faktisk var LMG'er og ikke Assult Rifles med større clip. Game modene var rare, altså purk og tyv skal stjele penger ifra samme bank?) men den andre var litt bedre..men alt var over så raskt.... Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor ikke lage Battlefield spill med mulighet til over 100-300 spillere? Hvorfor hele tiden nedskalere? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Testet betaen, og for å si det sånn det blir IKKE Battlefield på meg denne høsten. Makan til crap! Kanskje gå over til COD istedet??? Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Ja for spesielt "følelser" er det vi ser etter i multiplayer delen av et FPS. Tenkte mer på følelse i den grad at man sitter igjen med inntrykk av at det ikke er lagt ned innsats i spillet. Dette er et samlebåndsprodukt, der utvikler\utgiver kun tenker profitt, tar rennafart og driter i resultatet, så lenge de kan tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå