andesam Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dette hovedkorete har 2 nettverkskort innebygget. Betyr det at jeg kan bruke den som en 2 porters swich? Kanskje ikke dere forstår helt, men er hva kan jeg gjøre med 2 nettverks kort? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det blir som å ha to nettverk. to ip-adresser.. altså du kan vel kanskje kjøre 100 m/bit x2.. altså 200 mbit.. er mulig jeg er veldig på jordet da.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 men kan jeg få inn en internett tilkoblin (fra en switch) også sende en internett linje videre til en annen data igjen( vi min data) sånn at jeg har internett på begge dataene? Bare si ifra hvis dere ikke fatter noe.... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 andesam: Det skal i prinsippet gå bra å dele ut internett videre fra den andre nettverksporten. Har ikke prøvd det, men vil tro at det kan gjøres på samme måte som på andre maskiner med to nettverkskort. (Er ikke så uvanlig å bruke gamle maskiner m to nettverkskort med Linux som brannmur). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå