sparks Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kjøpte for 2 uker tilbake ny pc med en Matrox 120GB 7200RPM 8mb cache harddisk, dro en PCmark og fikk noe med 400 HDD score, er ikke dette veldig lite? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvorvidt dette er dårlig eller ikke vet jeg ikke.. men hva har dette med topicen å gjøre? kunne f.eks vært: er det noe gæernt med harddisken min? ELLER: 400hdd points. er dette dårlig? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvorfor? Fordi jeg nettop leste av mange får over 1000 poeng med seagate harddisker, nettop det har med topicen å gjøre, for hvis det er bare mitt tilfelle vil jeg jo sende den inn og få en harddisk som er raskere, har tross alt betalt 1000kr for den.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dårlig bruk av emnefelt... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Så jeg sliter, ok, er det et stort problem? Eller vil du si at det går fint med en slik harddisk..? EDIT: Endret emnefeltet.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bruker du 80 pins IDE kabel ? har du UDMA 5 aktivert ? Drivere til primary IDE channel ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Bruker IDE kabel som fulgte med hovedkortet (se sig) og hva er UDMA 5? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hmm.. vet ikke om det er lite eller mye, men du må slå av alle programmer som ligger å durer i bakgrunnen før du starter PCmark.. hvis ikke det hjelper kan du på på www.matrox.com og se etter "HDD Fix" elns.. mener de hadde det for WD Disker, men vet ikke om de har det for Matrox disker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Primary IDE i maskinvarebehandling > egenskaper> tillatt UMDA i tillegg til PIO Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Fant faktisk ingen informasjon om harddisker på matrox.com! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Primary IDE i maskinvarebehandling > egenskaper> tillatt UMDA i tillegg til PIO Fant ikke dette.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den benchmarken der er absolutt ikke til å stole på (altså hd-benchmarken, cpu og ram er ikke så ille). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvorfor ikke bare kjøre HDtach? Det er det programmet som jeg liker best. Tester Sequential Read og det er det som teller for meg siden jeg har maskinen stående med Gblan. Så Seqential Readwrite er det viktigste for meg.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ultra DMA: Kontrollpanel - System - Maskinvare - Enhetsbehandling - IDE-kontrollere - Primær IDE-kanal, dobbeltklikk - Avanserte innstillinger - Overføringsmodus= DMA hvis tilgjengelig Det samme for Sekundær IDE-kanal, etter IDE-kontrollere. Følg denne prosedyren helt nøyaktig, så finner du det, til og med bikkja mi finner det (har ikke bikkje men..) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Kjørte testen idag, fikk 1500 poeng Men har ikke gjort noe dere har sagt faktisk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå