Heidi_InnleggNO Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg lurte litt på å bytte inn maskinen min til en ps4.. Det er en ps3 slim på 500gb,pluss 75 spill....får man litt for det på Gamestop??eller får man mer hvis man legger det på finn feks?å får man byttet inn ps3 til 4 når maskinen kommer inn igjen på Gamestop? På forhånd takk til dere som svarer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg byttet inn en 360 som var to år gammel (husker ikke hvilken utgave det var) Fikk vel 800 for den hvis jeg ikke husker helt feil. Spill er veldig opp og ned, kommer ann på hvor gamle de er og hvor etterspurte de er. Byttet inn Left 4 Dead 2 og fikk vel 100 kroner tror jeg det var (eller så var det gears of wars 3, husker ikke ), fifa09 fikk jeg vel 1 krone og 50 øre for Tviler vel på om du kommer opp i 3500 kr totalt for alt sammen, må nok et lite mellomlegg til vil jeg tro. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Takk for svar:) jada jeg regna med at jeg måtte ut med ett mellomlegg...men tenkte jo om jeg kunne få noen usle kroner for alt hvertfall... Å om man i det hele tatt kan bytte inn i en så ny konsoll...har en Xbox 360 her å til overs som jeg kan ta med.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det jeg fikk for xboxen og spillene, la jeg inn i forhåndsbestillingen jeg alt hadde liggende hos gamestop, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Ah så smart har 22 vanlige Xboxspill her å,så får se om jeg får ett par kroner for de å Kan man bytte inn alt av psutstyret til Xbox one å?eller er det bare ps for ps å Xbox for Xbox? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ah så smart har 22 vanlige Xboxspill her å,så får se om jeg får ett par kroner for de å Kan man bytte inn alt av psutstyret til Xbox one å?eller er det bare ps for ps å Xbox for Xbox? Bare ta med alt du har av konsoller, spill og tilbehør du vil bytte inn. Så får du nok en pris på det, men du får ikke veldig mye så det blir nok et mellomlegg på 1500-2500 kr vil jeg tro Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Ja regna med noe sånt... Takk for svar begge to Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ville prøvd å få solgt det på Finn.no. Selg alt sammen i en pakke for en god penge, burde gi iallefall litt mer enn hva gamestop pleier å gi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Selg unna alt du kan på finn Gamestop var ganske greie til å begynne med når det kom til dette med innlevering. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Hmmm har hørt dette noen ganger nå at de begynner å bli litt sære..:O jo jeg kan jo legge det på finn,men aner jo ikke hvor mye jeg kan legge det inn til da.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hmmm har hørt dette noen ganger nå at de begynner å bli litt sære..:O jo jeg kan jo legge det på finn,men aner jo ikke hvor mye jeg kan legge det inn til da.. Vanskelig å selge de gamle maskinene nå. Hvertfall sånne store pakker. Du kan jo selge det enkeltvis men det tar laaang tid. Så jeg tror faktisk jeg hadde bare levert det hos gamestop selv om du kanskje få en god del mindre Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 ja tenkte vel det...takk for svar hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå