Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en god venninne


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har en venninne jeg har kjent i snart 6 år. Vi har alltid sett på hverandre som venner, og hun har vært i forhold gjennom mesteparten av vennskapet. Jeg har heller aldri hatt følelser for henne og jeg har egentlig alltid tenkt at hun ikke var helt min type, selv om hun er en veldig pen jente.

 

Men nå de siste ukene har vi vært sammen veldig mye og gjort mye koselig sammen, og jeg merker at jeg begynner å bli litt småbetatt. Dette setter meg i en veldig vanskelig situasjon, hva bør jeg gjøre?



Anonymous poster hash: 3814d...81f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

At jeg begynner å få følelser.

 

Anonymous poster hash: 3814d...81f

 

 

Får du til å sette ord på de følelsene, fordi jeg forstår ikke før du gir meg noen ord å tenke på - og hvis du mangler ordene, så sier det meg bare at du ikke har tenkt deg grundig nok om

 

:)

Lenke til kommentar

At jeg tenker på henne daglig, og savner henne når jeg ikke er med hun. Og at humøret mitt avhenger av henne. Når jeg er med hun kribler det i magen og ja.. jeg har rett og slett begynt å få følelser.

 

Vi har alltid vært veldig gode venner som sagt og uten at hun har sagt noe selv er jeg ganske sikker på at jeg er hennes beste kompis, vi kan snakke i timesvis og alt klaffer egentlig utrolig bra.



Anonymous poster hash: 3814d...81f
Lenke til kommentar

 

Heisann

 

Jeg har en venninne jeg har kjent i snart 6 år. Vi har alltid sett på hverandre som venner, og hun har vært i forhold gjennom mesteparten av vennskapet. Jeg har heller aldri hatt følelser for henne og jeg har egentlig alltid tenkt at hun ikke var helt min type, selv om hun er en veldig pen jente.

 

Men nå de siste ukene har vi vært sammen veldig mye og gjort mye koselig sammen, og jeg merker at jeg begynner å bli litt småbetatt. Dette setter meg i en veldig vanskelig situasjon, hva bør jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: 3814d...81f

 

 

Erfaringsmessig sett pleier slikt å fungere veeeldig dårlig alle andre plasser enn oppe i hodet ditt. Forsøk heller å holde på vennskapet deres, man kommer lengre med slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...