MiRaCL Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Snapdragon ihvertfall, men ikke amoled skjerm. Uansett, samsung = touchwiz og bloatware Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Touchwiz er ikke nødvendigvis noe drit dog. Og bloatware kan fjernes eller deaktiveres uten problem. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Irriterer meg grønn over den der magasin appen som må være til venstre for hjem skjermen og ikke kan fjernes. Latterlig.Skulle så gjerne ha sett CM til denne, men det virker lite sannsynlig. Endret 27. september 2014 av Apox Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Bruk nova launcher og fiks hele oppsettet, funker fjell! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Noen som har er erfaring med å bruke screenmirroring på en samsung tv? Eneste jeg får opp på scanninga er naboens Panasonic tv. Litt rart at det skal være så vanskelig å streame mellom to Samsung enheter. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Anbefaler Chrome Beta browser, mye raskere enn resten av browserene. Mye raskere enn min Ipad3. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg er sååå langt (vise med tommel og finger) unna å bestille 4G versjonen av dette brettet, men synes brettet får litt hard medfart, men enn ønsket.. Jeg hadde planer om å bruka Nova Launcher, som jeg gjør på S5, vil jeg da bli kvitt mye tull? Mulig også å deaktivere noe av bloat-ware? Gjør jeg disse to enkle grepene, er brettet da ansett å være veldig så brukbart? Hvilket brett er et reelt alternativ? Jeg har sett på NotePRO 12.2 pga penn og størrelse på skjerm, men heller mot dette brettet pga skjermkvalitet og 128GB ekstra minnekort. Va tycks? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg la inn nova launcher og fjernet/ deaktiverte det jeg kunne av bloat, fortsatt laggete og tregt. Endte opp med å sendte det i retur da jeg ikke syns det verdt 5200.- som jeg betalte for det. Hadde tab s 10.5 4g. Venter bare på nexus 9 4g jeg nå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Jeg endte opp med å selge mitt med tap, alt for å bli kvitt det. Håpløst at de kan gi ut et så laggete produkt. Det hadde sikkert blitt bedre med Cyanogenmod, men det virker ikke som det noen gang kommer. Tror Nexus 9 blir et godt alternativ. Endret 26. oktober 2014 av Apox Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Tror ikke CM kommer da tab s har exynos cpu. Lite med utvikling til tab s på xda også. Andre minuset er at knox blir flagget om man rooter, så da ryker garantien. Endret 26. oktober 2014 av MiRaCL Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan jeg spørre hva slags nettbrett dere kom ifra, som er negative til dette brettet? Jeg kommer eventuelt fra iPad 2. Jeg er nysgjerrig på om det er snakk om for høye forventninger, eller brettet faktisk er så laggete og treigt.. Ikke at jeg ikke stoler på dere, absolutt ikke, bare nysgjerrig på utgangspunktet deres! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har ipad mini og jeg hadde en nvidia shield tablet jeg returnerte. Har også en nexus 7. Tab S har en fantastisk skjerm, men det er også det eneste syns jeg. Problemet med tab s er software fra samsung som gjør hele saken treg. Dette er ganske godt gjort å få til siden tab s har en octa core cpu og 3gb ram. Nexus 7 med 2gb har rundt 1.4gb ram ledig til en hver tid, dette er ca det samme tab s har med 3gb ram, noe som sier sitt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hmm.. Ikke helt riktig tråd, men da gjelder vel dette også NotePRO 12.2, som også er et brett jeg har sett på, siden begge er fra Samsung? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Skjermen på tab s er definitivt den beste på markedet. Hendte seg jeg plukka opp den bare for å stirre på den, hehe. Men det hjelper ikke når resten av produktet er såpass svakt. En ting som irriterte vettet av meg, og som jeg nevnte lengre opp i tråden, var at man ikke har muligheten til å fjerne den jævla magasin appen som ligger til venstre for hjemskjermen. Garantert slike ting som er med på å skape lag. Samsung er mestere i bloatware. Endret 26. oktober 2014 av Apox Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg benyttet meg av returretten hos Elkjøp, angrer fortsatt ikke, spesielt når jeg ser at nettbrettet fortsatt lagger. Hadde trodd det var kommet en update som fikset på dette nå. Angåend "magasin-appen", er det mulig at en launcher løser det? At den forsvinner? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Angåend "magasin-appen", er det mulig at en launcher løser det? At den forsvinner? Sikkert nok, men jeg liker den vanlige launcheren, bortsett fra magasinet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan du ikke skru den av som på note4? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvis det går an på note4 så har de iallefall lært, men nei, det går ikke an på Tab S. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Rart. Ja, det er under homescreen settings på note 4. Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) (Det som engang ble kalt dobbelpost) Fant ut at noen andre hadde svart eksakt det samme jeg skrev her.... stop loitering, move along Endret 27. oktober 2014 av Akitu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå