Merko Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Nøyaktig samme lader som Galaxy S4? Ser slik ut, bare lurer på om jeg burde skille dem fra hverandre eller ikke Bare sjekk at begge gir like mye amp. Står nok med liten skrift på laderen. Om de gir like mye, så er det nok identisk ja. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Galaxy Tab S: Netflix will be supported in 1080p, as will YouTube streaming. Noen som har testet dette? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har fått 8.4 i hus, ligger til lading. Skal teste YouTube i kveld. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Joda, startet videoen. Så er det bare å trykke opp i høyre hjørnet, velge tannhjulet for innstillinger og deretter oppløsning, feks 1080p Edit: Sortnivået til skjermen er helt vilt, jeg trodde taben slo seg av. Altså i et helt mørkt rom, kunne jeg ikke se den var på og kjørte video. Edit2: Jeg kjøpte også den originale simple cover, litt overprisa som vanlig. Den festes direkte via 2 fester bak på tabben. Det er som trykk knapper. Kun litt av coveret dekker baksiden av tabben, ca 2 cm bredt. Det er kun skjermbeskyttelse, altså ingen støtter eller lignende, men veldig slank. Det er vist også en funksjon innebygget i denne, som gjør at skjermen slokker straks man lukker igjen. Endret 23. juli 2014 av guttorm 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hvis noen har tenkt å bruke denne hovedsaklig til surfing så vil jeg fraråde det. Chrome kjører så treigt at det kan ta opp til 10 sek før den registrerer trykk noen ganger. Spesielt irriterende når nettsider laster inn, da den vil registrere trykket på en helt annen artikkel enn der du faktisk trykte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hvis noen har tenkt å bruke denne hovedsaklig til surfing så vil jeg fraråde det. Chrome kjører så treigt at det kan ta opp til 10 sek før den registrerer trykk noen ganger. Spesielt irriterende når nettsider laster inn, da den vil registrere trykket på en helt annen artikkel enn der du faktisk trykte Dette problemet? http://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-s/general/try-disabling-javascript-to-speed-t2813634 Lenke til kommentar
Matrix Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hmm jeg vurderer å bytte min Sony Z2 tablet mot denne men får mindre og mindre lyst. Hva er egentlig batteritiden ved surfing vurderer da 10,5 utgaven? Jeg er egentlig veldig fornøyd med Z2 men trodde denne var strålende? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 jeg leverte min Tab S tilbake da det var for mye lag og microstuttering her og der. Alt for dårlig ytelse. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 jeg leverte min Tab S tilbake da det var for mye lag og microstuttering her og der. Alt for dårlig ytelse. Mulig det er fordi det er 2 CPUer i den. En som er "dårlig" og en som er veldig rask. Hvor den dårligere skal håndtere litt enkle oppgaver.. Om man kunne ha valgt dette, evt om en fremtidig oppdatering løser det, så bør det jo være et greit nettbrett. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvordan får jeg tilgang til innstillinger i en app når de har fjernet knapp for dette på nettbrettet? For eksempel innstillinger i Dolphin. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvordan får jeg tilgang til innstillinger i en app når de har fjernet knapp for dette på nettbrettet? For eksempel innstillinger i Dolphin. Hold noen sekund på knappen til venstre,den ved siden av Home knappen 1 Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Har hatt dette brerter etpar dager nå, og merker at det lugger på flere nettlesere. Som andre her skriver, så vil jeg tru - og håper på - at en software oppdatering vil rette opp 'feilen'. Til musikk og video er den helt superb sammenlignet med min gamle iPad mini v.1. Endret 25. juli 2014 av Akitu Lenke til kommentar
Matrix Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Takk for svar, jeg har i mellomtiden fått testet den selv og for å være ærlig fant jeg faktisk ikke en eneste grunn til å gå fra min Z2 tablet mot denne. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Da var Tab S 8.4" 4G Bronse kjøpt inn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Har ikke noe særlig erfaring tidligere fra disse skjermene som Tab S bruker, men jeg må si meg imponert over fargen \ sortnivået. Noen som vet om man kan få kjøpt "solblender" til nettbrettet? Eller må man lage noe selv? Tingen er at jeg skal montere det på en RC radio. Greit på dagene hvor det er sterkt sollys. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge? Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge? Såvidt jeg kan se er den p.t. kun å oppdrive i 16gb versjon. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig. Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge? Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig. Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge? Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. er ute og reiser veldig mye, flere månder i strekk, ofte uten tilgang til internett over lengre perioder så hadde hvert kjekt med 32gb Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig. Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge? Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. er ute og reiser veldig mye, flere månder i strekk, ofte uten tilgang til internett over lengre perioder så hadde hvert kjekt med 32gb Som Merko nevner, du kan jo bare kjøpe minnekort? Er vel ingen annen forskjell på 16 GB kontra 32Gb enn lagringsplass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå