oscrue10 Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Jeg ringte Mpx og avbestilte, nå har jeg heller bestilt hos Elkjøp og kan hente i butikk der. En av de få Elkjøp-butikkene som har 8.4 med 4G inne. Endret 18. juli 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg lekte meg litt med disse i en butikk i dag, og jeg må si den skjermen ser utrolig bra ut. Jeg skjønner AMOLED og oppløsning krever sitt av batteriet, men for den som vil ha noe hjemme å se video/spill på, er dette veien å gå Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Godt å høre, blir en ørliten oppgradering fra Galaxy Tab 8.9" vil jeg tro batteriet skal holde ganske lenge selv om skjermen er krevende. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Kjøpte meg 32gb versjonen på bestbuy i USA, er meget fornøyd sålangt. Skjermen er helt fantastisk, å se HD filmer på denne er en helt unik opplevelse. Batteritid på surfing er så som så, men om man leser bøker i play books med sort bakgrunn og hvit tekst så har jeg fått den til å vare hele 14 timer. Endret 19. juli 2014 av Apox Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Noe anslag på batteritid på 8,4 S ved video avspilling? (Jeg ser mye youtube dokumentarer når jeg egentlig skal sove ) Dette gjerne sammenlignet med Tab pro dersom noen aner? Lenke til kommentar
jabc Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Noe anslag på batteritid på 8,4 S ved video avspilling? (Jeg ser mye youtube dokumentarer når jeg egentlig skal sove ) Dette gjerne sammenlignet med Tab pro dersom noen aner? Her har du en fin sammenligning angående batteritid. Ut ifra den ene grafen ser det ut til at S 8.4" har best batteritid på markedet når det kommer til videoavspilling, omtrent 50% bedre enn Tab Pro. Men det har vel også noe med at filmen som ble brukt til testing hadde mange mørke scener, og at det er fordelaktig på AMOLED-skjermer (slik jeg har forstått det). Endret 19. juli 2014 av jabc 1 Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Lurer på om jeg skal kjøpe en Tab S 10.5 tidlig i høst (følge med på kampanjer og tilbud). Spørsmålet er om det kommer noen nye modeller i Note-serien med nettbrett i løpet av høsten som jeg heller burde vente på. Tab S virker jo glimrende og mye for pengene, men jeg liker ikke at den ikke har USB 3.0. (Har blitt godt vant med kjapp lading på min Note 3 nå...) Innspill? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Veldig bra nettbrett. du kan jo sjekke f.eks bruktmarkedet så kanskje du får et kupp allerede nå Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Føler ikke for å kjøpe elektronikk brukt, og det er uansett ikke noe hast Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Befinner meg i Spaia nå, og like i nærheten av hotellet har de en elektrobutikk som har S 8.4 med LTE til en gunstig pris. Har noen erfaring med kjøp av elektronikk i utlandet, mtp. garanti/reklamasjonsrett osv.? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Dette er hva Samsung s lv sier på nettsidene sine Hva skjer hvis jeg har kjøpt produktet i utlandet? SAMSUNG Electronics Nordic AB gir en begrenset garanti på produkter som er kjøpt utenlands, så fremt det følger med et blått "Original Warranty Card" (originalt garantikort), utferdighet av SAMSUNG Electronics. På forsiden skal det være angitt "SAMSUNG European bloc warranty", samt at de nordiske landene må være oppført. Vær oppmerksom på at denne garantien er begrenset. Det betyr at den f.eks. ikke gjelder for programvare i mobiltelefoner. http://www.samsung.com/no/support/servicePolicyWarrantyMain.html#not Ellers mister du norsk reklamasjonsrett. Endret 20. juli 2014 av teitur Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Dette er hva Samsung s lv sier på nettsidene sine Ellers mister du norsk reklamasjonsrett. Takk for tilbakemeldingen. Sjekker opp dette med butikken imorgen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Er litt rabatt på 8,4 S nå hos Komplett. 9%. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Kjekk pris! Satser på flere tilbud utover høsten, spesielt på 10.5-versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Er litt rabatt på 8,4 S nå hos Komplett. 9%. Kun den hvite :--/ edit: De har bronze på Expert til 3195,- ser jeg. Endret 20. juli 2014 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Blir nok en Samsung Tab S på meg også. Litt usikker på om det blir 8" eller 10". Sannsynligvis 10" da jeg ønsker en passe stor skjerm. (Skal brukes utendørs med live view fra RC multikopter). Tab S skal ha noe bedre skjerm enn Pro også (iallefall til utendørs bruk). Vi får se. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Kjenner 8-tommeren føles svært innbydende med det vertikale oppsettet med knapper og den sinnsyke pikseltettheten, men greier ikke helt å forsvare det siden jeg allerede har Note 3. 8-tommeren ser helt klart penest ut! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Er det slik at man kan kjøre 2 apper ved siden av hverandre? Eller fungerer det kun for spesial tilpasset apper? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Nøyaktig samme lader som Galaxy S4? Ser slik ut, bare lurer på om jeg burde skille dem fra hverandre eller ikke Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det føles faktisk ikke feil å bruke 10.5 vertikalt heller av en eller annen grunn. Det har alltid føltes feil med android tablets men med denne så bruker jeg den horisontalt kun ved filmtitting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå