asad Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Litt vanskelig å forklare men..finnes det et musikk program som gjør det mulig å fjerne sangen, jeg mener det som blir sunget, slik at det bare er melodien som er igjen?? Please hjelp! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Bitt av karaokebasillen du også ey :wink: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det blir nok veldig vanskelig... med mindre du har alle sporene enkeltvis da :smile: Cool Edit Pro har en del filtre som kan kjenne igjen "signaturen" i lyder for så å kunne dempe/forsterke den gjennom hele sporet, men å fjerne all sangen virker umulig uten å ødelegge resten av lyden til det ugjenkjennelige også. Da må du bruke pro utgaven som koster flesk også :sad: Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Nero har vel en slik karaoke funksjon, men vet ikke hvor super den er da jeg ikke har prøvd den noe særlig. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Nero kan ta bort "lyricsn". Har aldri prøvd det, men den tar visstnokk bort all lyd som spilles likt i høyre og venstre høyttaler!!! _________________ http://homepage.mac.com/deadtroll/ [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-02-19 17:22 ] Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Så sant du ikke har dette som separate spor blir det nærmest en umulig oppgave å fjerne vokalen uten å sitte i timesvis...-noe som uansett vil ende med et dårlig resultat. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det finnes jo mange plugins til winamp, men lydkvaliteten på resten av sangen blir resusert, men sangen forsvinner som ofteste helt - og da er det bare å synge i vei! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 ... hvis du hvet hva du skal fjerne musikken på, så kan du prøve å søke litt på nedlastningsprogrammer som kazaa. For det kan jo hende at du finner karakoke versoner av noen av låtene. Jeg trur ikke du vil lykkes så godt med å fjerne stemmene... Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Om det er karaoke du skal til med så dra ut på nettet og leit. Der ligger det hundrevis av karaoke sider og tusenvis av sanger. Det meste er gratis, men mye dessverre av heller laber kvalitet. Sangene er som regel laget på en 'hjemme-pc' og lagt ut på nettet som midi filer. Du får leite litt rundt. Spilles denne karaoke sangen av i Quick Time får du også opp teksten. http://digilander.iol.it/celebrities/karfi...nagedirtbag.kar Mye av det du finner av karaoke på nettet holder denne standaren hva lyd gjelder, dessverre. Men... kanskje det duger. Rune. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Veit ikkje om noen program..Men,som dei andre trur eg at kvaliteten blir svekka.. Foresten, kanskje lurt å slutte å spille Franks Sinatra - My way? Er ein del som har blitt drept på grunn av den sangen.. (folk som ikkje har tålt at noen synger den...) For min egendel.. Så synger eg aldri Karaoke..Men,kan reise på karaoke bar og sjå andre synge..(kjekt med litt underhaldning.. :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå