Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 1200,- for ett spill og noe jalla tilbehør takker jeg meg pent nei til Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Er stiv pris ja...isåfall så måtte det vært med noe som appellerte litt mer til meg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) 1200,- for ett spill og noe jalla tilbehør takker jeg meg pent nei til da er digital guardian edition på US psn ett mye bedre kjøp for 90$ siden man får med samme innhold utenom alle de fysiske tinga, treger ikke på att jeg forhåndsbestile spillet, liker godt betaen https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/destiny-digital-guardian-edition/cid=UP0002-CUSA00219_00-B000000000000513 Endret 19. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Er det noen forskjell på de tre forskjellige Aspectene ? Spiller Hunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Forskjellige skills blant annet. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Forskjellige skills blant annet. Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det Endret 19. juli 2014 av Thespaniard Lenke til kommentar
joikeman Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Noen som har en ekstra key for ps3 ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 PSN tryna til helvete igjen nå? Tenkte jeg skulle laste ned betaen nå, men blir møtt av blå skjerm og kødd .. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Helvete. Prøvd 2 koder nå og ingen funket jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Forskjellige skills blant annet. Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det Du åpner opp forskjellige evner etterhvert som du går opp i lvl og bruker de. Du får vel golden gun på lvl 3, og etter hvert som du bruker den så går du opp i nivå på denne. Når du har hoppet lenge nok så får du også trippel jump som hunter ^^ Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Forskjellige skills blant annet. Hvilken lvl må man være for å utnytte de forskjellige skillsene ? Er bare lvl 2 atm og har aspect of blood aktivert Edit: Står ingenting når jeg trykker på det forskjellige aspectene. Hvis du/noen har litt info om de forskjellige aspectene så kan du bare linke det Du åpner opp forskjellige evner etterhvert som du går opp i lvl og bruker de. Du får vel golden gun på lvl 3, og etter hvert som du bruker den så går du opp i nivå på denne. Når du har hoppet lenge nok så får du også trippel jump som hunter ^^ Takk! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Helvete. Prøvd 2 koder nå og ingen funket jo Hvor er det du skriver de inn? Min fungerte ikke på Bungie sine hjemmesider, men den virket på PSN. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Har Beta nyhet for dere som sitter å spiller ikveld. Innen en time skal det starte en stor Destiny Beta event. Dette er for competetive multiplayer. Denne eventen heter for Iron banner, du vil spille mot alle slags folk verden over å kommer du høyt på listen så er det Bra Loot i vente , så klart denne lootn vil jeg tippe følger deg videre til Hoved spille . Have funn , Snart får jeg selv spilt spillet på xbox one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Helvete. Prøvd 2 koder nå og ingen funket jo Hvor er det du skriver de inn? Min fungerte ikke på Bungie sine hjemmesider, men den virket på PSN.PS store :/ EDIT: Nå funket det Endret 19. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Da er nytt stuff åpnet for de neste to timene Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvem har stemmen til den personlige Ghosten ? Høres litt ut som Peter Dinklage, aka Tyrion Lannister for de som ser på game of thrones. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvem har stemmen til den personlige Ghosten ? Høres litt ut som Peter Dinklage, aka Tyrion Lannister for de som ser på game of thrones. Det er han Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Visste det var noe kjent med den stemmen. Enda en grunn til å spille Destiny Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Noen som har fått feilkode: 82000133 ? Har en kompis som fikk en mail med kode til PS4, han har prøvd både på EU og US konto, får samme feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå