SirUstinov Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Vanquisher VIII er kanskje det beste alternativet av legendaries som man kan kjøpe. Den du får kjøpt av New Monarchy har perfect balance oppgraderingen som gjør den like stabil som SR. Endret 25. oktober 2014 av SirUstinov Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Trenger fortsatt folk til VoG utover kvelden, så om noen er intr så er det bare å legge meg til psn er det samme som brukernavnet her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 er det ikke mulig å hoppe over focused fire og fortsette. eller vil man aldri få den oppgradert hvis man ikke tar neste i rekken? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Trenger fortsatt folk til VoG utover kvelden, så om noen er intr så er det bare å legge meg til psn er det samme som brukernavnet her Har lagt deg til men du godtar ikke.. Om noen andre vil spille, samma hvilken modus, så kan dere legge til Kontorstolffs. Er lvl 22 titan! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det er helt umulig å starte gruppe her. Destinylfg.net funker glimrende, bare sats på å invitere selv, så er du ferdig på 30 sekunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 lfg er så teit, man kan velge Europe.... europa er ganske stort og har noen forskjellige språk. håper de nissene hos bungie slenger på en matchmaking, det lar seg gjøres å spille med andre på den måten... og etter End game så er det ikke stort annet å gjøre enn Raids, sååå er det så jævla vanskelig å få til ett team, jeg har 250 folk på xbone... har spilt Raid, 1 gang og gjort atheon 4 ganger.... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er det noen vits å begynne å kjøre Vanguard Wolf over Viper? Man får bare 1 ekstra token og 2 ekstra rep i forhold til Viper, men når jeg nå er lvl 22 går Viper strikene såpass fort at jeg tror jeg i sum tjener rep og tokens raskere ved å bare kjøre Viper. Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 lfg er så teit, man kan velge Europe.... europa er ganske stort og har noen forskjellige språk. håper de nissene hos bungie slenger på en matchmaking, det lar seg gjøres å spille med andre på den måten... og etter End game så er det ikke stort annet å gjøre enn Raids, sååå er det så jævla vanskelig å få til ett team, jeg har 250 folk på xbone... har spilt Raid, 1 gang og gjort atheon 4 ganger.... Ta i bruk Bungie.net sine grupper. Destiny of Norway og Vikings of Norway er et godt eksempel. Man får alltid tak i et helnorsk fireteam på kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 begge de er playstation claner..... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 begge de er playstation claner..... Bruk forumet til bungie. Appen f.eks, jeg bruker cirka 2-10 min der, uansett ko tid på døgnet det er. De er poster der både for PS og Xbox. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 er det ikke mulig å hoppe over focused fire og fortsette. eller vil man aldri få den oppgradert hvis man ikke tar neste i rekken? Nei, det er ikke mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 den fortsetter å unlocke neste ihvertfall, man kan kanskje ikke trykke på den før den andre. har det mye å si i pvp at den er 300 i dmg? vs focused fire, speed er jo ganske viktig i pvp Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dmg har kun noe i si i Iron Banner sånn som det er nå. Alle våpen har lik dmg i PvP, så det er impact som avgjør hvor mye skade de gjør hvert hit. Ja, ligner mer på et bra PvE våpen når det er upgraded. Men healing delen er jo Ganske bra da. Du kan alltid fyre fra hofta og, da skyter du fort på close range, men får ikke så mye head shoots. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Hvem bryr seg om speed? Du gjør mer dmg per hit, og det blir mindre recoil fordi den skyter saktere. Jeg har unlocket den, og jeg gjorde det straks langt bedre i PVP. Edit: Det som irriterer meg er den jævla pila som peker motsatt retning for dit du svinger. Endret 26. oktober 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Får jo aldri raid gear uansett hva jeg gjør Har fullført raid på normal og hard 6 ganger denne uken, to på hver karakter og enda ikke fått en dritt som gjør at jeg kommer til høyere lvl. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er det grei skuring å ta VoG Hard på level 28+ ? Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har inntrykket av at 29 er minimum, med mindre halvparten er 30 og laget spiller veldig godt sammen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Mitt inntrykk er at hvor flink du er er viktigere enn mye annet. Så hvis du prøver det for første gang på 28, så vil du nok slite, men har du gjort det en stund klarer du deg fint. Merk at jeg ikke har vært i VoG, jeg utstår ikke såkalt "endgame". Lenke til kommentar
Misky Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Noen som blir med å spille VoG på normal vanskelighet i kveld på Xbox One? Vi er et fireteam på tre (level 27 - 28 - 28) som trenger tre til. Vi har ikke gjort det før, men vi er flinke spillere Misky83 er gamertaggen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) VOG er mer en øvning sak, enn dyktighet, man må selvfølgelig holde seg i live så man ikke skaper problemer. men man må også vite hva, hvor og når ting må gjøres. hvis du ikke har lest eller sett noen andre gjøre det, og dere har ingen i teamet som har gjort det kommer dere til å slite med å vite hva dere skal gjøre. Endret 26. oktober 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå