Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) nei, vi er en døende rase... Endret 19. oktober 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 For å leve videre fra lever 20 må man ha rett armor? ja, du trenger lvl 20 armor med light levels. Jeg fikk en lvl. 17 armor med +5 Light på i sta. Rimelig meningsløst. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 leste at Atheon mister en Mythoclast exotic når han dør. har tatt han 4 ganger uten å se det våpenet. er det random det også... Mythoclast droppes kun når du har slått Atheon på hard, men til og med da er sjansene for at du får den svært små. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ble ikke Mythoclast nerfet med 36% dmg eller no i sist patch da? Er ikke så imba lengre eller? Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ble ikke Mythoclast nerfet med 36% dmg eller no i sist patch da? Er ikke så imba lengre eller?I morgen vil det komme en patch som dytter den tilbake til sin gamle glans i PvE. Apropo: Fra og med i morgen vil det ikke lengere være de som står lengst bak som teleporteres i Atheon-fasen, men et helt tilfeldig utvalg fra gruppen. Det er altså ikke noe rom for strategi og planlegging lengere, Bungie liker visst ikke det. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Får en kun belønning for å ta Atheon en gang per uke? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Får en kun belønning for å ta Atheon en gang per uke? Er vel to ganger, en gang på normal og en gang på hard. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Joinet noen på Hard i går for å prøve å jage ham utfor. Etter 30 minutter med fiasko stakk de andre av, og da klarte jeg det på første forsøk alene Fikk selvsagt ikke noe spennende, og nå kommer vel oppdateringen som gjør at det ikke er mulig å gjøre det på den måten. 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ja, tipper og neste patch blir å fikse det å dytte han utfor. Forsøkt en gang selv uten hell, men en annen Warlock i teamet klarte det på 2 minutt. Edit: Leste denne nå ja: We’ve added “baby bumpers” to areas where players could knock Atheon out of the environment. Endret 20. oktober 2014 av PerAndre123 Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Femte raid-run på rad med utelukkende shards, energy og chatterwhite som belønning. Fantastisk. Endret 22. oktober 2014 av August. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Woho fikk Mythoclast exotic i går 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Endelig har Xur Suros Regime igjen. Mangla noen få Strange Coins forrige gang. Prøvde våpenet i pvp og det eide. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Manglet 4 strange coins for å få kjøpt den auto rifla som var der Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake. Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Endelig har Xur Suros Regime igjen. Mangla noen få Strange Coins forrige gang. Prøvde våpenet i pvp og det eide. Etter min mening burde du ligge unna focused fire oppgraderingen om du vil ha et godt våpen til pvp. Angrer litt på at jeg oppgraderte min når pvp er det eneste stedet jeg har bruk for den. Vurderer faktisk å kjøpe en til for å komme unna focused fire. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake. Føler spillet bare blir mer og mer levende jeg men Levla nettopp 30 og nå mangler jeg bare å levle opp vex'en osv så er jeg klar for expansion Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake. Føler spillet bare blir mer og mer levende jeg men Levla nettopp 30 og nå mangler jeg bare å levle opp vex'en osv så er jeg klar for expansion Samme her, Loot jaget i Destiny er ekstremt vanedannende og frem mot jul kommer det to DLC med nytt innhold i. Både Battlefield og COD er same shit, different wrapping.. Kanskje Battlefield 8 og COD MW 11 blir nyskapende men ut i fra det jeg har sett av BF: Hardline og COD Advanced Warfare tenker jeg bare "Meh".. Hardline ser mer ut som Payday, men med kjøretøy. Ikke akkurat nyskapende, men det er i utgangspunktet ikke Destiny heller når det er sagt. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette spillet er døende.. Så fort Battlefield, COD og Halo kommer så er det nok mange som aldri ser seg tilbake. Føler spillet bare blir mer og mer levende jeg men Levla nettopp 30 og nå mangler jeg bare å levle opp vex'en osv så er jeg klar for expansion Samme her, Loot jaget i Destiny er ekstremt vanedannende og frem mot jul kommer det to DLC med nytt innhold i. Både Battlefield og COD er same shit, different wrapping.. Kanskje Battlefield 8 og COD MW 11 blir nyskapende men ut i fra det jeg har sett av BF: Hardline og COD Advanced Warfare tenker jeg bare "Meh".. Hardline ser mer ut som Payday, men med kjøretøy. Ikke akkurat nyskapende, men det er i utgangspunktet ikke Destiny heller når det er sagt. Edit: COD Advanced Warfare ser ut som Titanfall uten Mechs, men med Exo suits som nesten gir samme effekt Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Bare sjekk statistikken på aktivitetsnivå til Destiny du.Allikevel et mye bedre spill Å folk som mener at spillet/spillene er det samme følger virkelig ikke med. Det er faktisk så mange forandringer at folk klager på at det er FOR mye forandringer.Folk vil ha det samme gamle "shite" faktisk. Halo 3 var en suksess, og de resterende Halo spillene var ikke det, fordi Halo forandret for mye på spillingen. Samme med COD på en måte, bare at spillene blir enda kjøpt av millioner av fans.Folk er dobbelt moralske til de grader. Man klager på at det er det samme, men så klager man på forandringene når de kommer. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) 3,2 millioner spillere pålogget hver dag høres brukbart ut det: http://www.gamer.no/artikler/rundt-3-2-millioner-spillere-er-innom-destiny-hver-dag/164343 Edit: Men legg gjerne frem statistikken du viser til Endret 24. oktober 2014 av Ooinaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå