PerAndre123 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen som skal ta VoG idag? Jeg vil være med om noen har plass Klar fra 16:00 og utover. Level 28 Warlock. PS4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jah... Kjeder meg litt, jeg. Det var liksom greit å vente når jeg trodde at våpenenen skulle bli balansert, men når det bare er en teknisk patch ble jeg litt utålmodig... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er der noen på xbox 360 som spiller dette? Vi er tre stk på lvl 27 som skulle hatt med tre personer til for å få ett fireteam på 6 Ser flere har sagt at en får bedre armor og våpen ved å ikke joine en faction. Er det tilfelle? Når en ser på hva en kan kjøpe så er det jo helt likt, bare forskjell på strenght, intellect og discipline. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Noen som er rank tre i iron banner enda? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får man ikke bare kjøpt søppel-items uansett fra IronBanner shoppen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Får man ikke bare kjøpt søppel-items uansett fra IronBanner shoppen?Shards vett EDIT: Nå er det blitt bekrefta at man ikke får shards fra iron banner gear så da gidder jeg ikke drive med det lenger Må ha raid gear for å levle videre, mangler head og feet. Noen som skal raide i helga? Endret 9. oktober 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får endelig xboxen fra service til helga/neste uke (kjipt å ikke kunne lese/gjenkjenne disker), har ikke satt meg inn noe særlig i Destiny, men tenker å spille det frem til Halo:MCC i hvertfall. Hvordan er det med story i Destiny? Er det noe som er vits å følge med på eller vil dere anbefale å bare prøve å komme seg til høy level så fort som mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Historien i spillet er enkelt forklart skyt alt som rører seg! Den er laget for å late som spillet har noe fyll mens du skyter alt som måtte dukke opp på skjermen din. Det er til vis grad morsomt i mp, men etter ca 20t har du gjort og opplevd det aller meste som lar seg gjøre i spillet. Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 light lvlene kommer sakte men sikkert 26 nå, noen som joiner weekly heroic? har exotic Bounty på det Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 light lvlene kommer sakte men sikkert 26 nå, noen som joiner weekly heroic? har exotic Bounty på det Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Historien i spillet er enkelt forklart skyt alt som rører seg! Den er laget for å late som spillet har noe fyll mens du skyter alt som måtte dukke opp på skjermen din. Det er til vis grad morsomt i mp, men etter ca 20t har du gjort og opplevd det aller meste som lar seg gjøre i spillet. Det stemmer, men likevel klarer jeg virkelig ikke å legge det fra meg.. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Får man ikke bare kjøpt søppel-items uansett fra IronBanner shoppen?Shards vett EDIT: Nå er det blitt bekrefta at man ikke får shards fra iron banner gear så da gidder jeg ikke drive med det lenger Må ha raid gear for å levle videre, mangler head og feet. Noen som skal raide i helga? Vi er 3/4 som skal kjøre ett par raids i helga, først normal så hard... PS4 du spiller på? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Får man ikke bare kjøpt søppel-items uansett fra IronBanner shoppen?Shards vett EDIT: Nå er det blitt bekrefta at man ikke får shards fra iron banner gear så da gidder jeg ikke drive med det lenger Må ha raid gear for å levle videre, mangler head og feet. Noen som skal raide i helga? Vi er 3/4 som skal kjøre ett par raids i helga, først normal så hard... PS4 du spiller på? Xbox one desverre Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvis dere har plass i raidet til helga er jeg med, regner med å være lvl 27-28 gunslinger hunter, Psn: Davday90 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Legger deg til når jeg kommer hjem fra jobb. Må være MINST 28 får å være med på hard. Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Supert, ja satser på å bli det hvis ikke for jeg bare slenge meg på neste gang Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kjapt spørsmål. Om jeg har to ulike karakterer, hvordan blir det å bruke samme våpen på de to med hensyn til oppgraderinger på våpenet? Vil oppgradering av våpen bli med mellom karakterene, eller blir det nullstilt når det går i safen? Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Aaaaaaaaaaaaaa ser nå at Xur selger Icebreaker!! den er jo helt sykt OP i Pve, mangler bare... 12 strange coins.. kan jeg klare det før han stikker av gårde? Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg kan gjøre weekly strike og få 9 coins men blir litt vanskelig på lvl 27?, skal starte opp 2 nye karakterer og gjøre daily event med de satse på at jeg får noe, så er det vel en sikra coin i storymode og en sikra på mars loot chest 4. eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 kjøpte den akkurat.... knegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå