Bratbakk Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Skulle gjerne fått gjort weekly nightfall, noen som er med? Titan L27, har arc-burn leg.sniper + Thunderlord. PSN: Anders07. Kan skype om nødvendig. EDIT: På PS4. Endret 2. oktober 2014 av Bratbakk Lenke til kommentar
Rasmusinho Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Noen med på weekly nightfall i kveld? PS4 PSN: Rasmusinho86 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 weekly nightfall, eg er med. L28 Warlock PSN: kvalheimaren Lenke til kommentar
sPiGo Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er med på Nightfall/Weekly visst det er plass. Lv28 Titan PSN: XsPiGoX Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kan noen si kjapt hva som er beste valget av å bygge opp Crucibel og Vanguard mark til lvl 3 og videre fremfor å kjøre på med new monarchy eller andre factions? Er der noen fordeler/ulemper med å gå over til faction når en har passert lvl 2 på crucibel/Vanguard? Synes det er forvirrende for en som bruker lite tid i spillet. Ting er for dårlig forklart synes jeg Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Trenger 2 siste til VoG nu... noen som vil være med? MIC er must, og skillz PS4... Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan noen si kjapt hva som er beste valget av å bygge opp Crucibel og Vanguard mark til lvl 3 og videre fremfor å kjøre på med new monarchy eller andre factions? Er der noen fordeler/ulemper med å gå over til faction når en har passert lvl 2 på crucibel/Vanguard? Synes det er forvirrende for en som bruker lite tid i spillet. Ting er for dårlig forklart synes jeg Det er veldig dårlig forklart, men slik jeg har opplevd det med mine 140 timer i spillet så langt! Er at De forskjellige factions gir litt raskere tilgang til legendary våpen og armor framfor vanguard og crucibel. Når det er sagt, så er Vanguard og Crucibel utstyret bedre. Jeg har selv lvl 7 i vanguard og ble vel akkurat lvl 3 i crucibel i går.... For hver gang du går opp i lvl, får du post. det er det som regel noe legendary equipment eller våpen. Har selv fått 2 sniper rifler, en handcanon og en del acendent shards! Samt en del ingrams som ikke ble noe annet enn blått. Jeg ville heller brukt tiden min på å levle vanguard og crucibel. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som gjør Vault of Glass? Kunne tenkt meg et team, level 26 hunt. Add Alltid_ på psn Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi er en gruppe på fire som tenker å ta raidet for første gang i kveld etter klokken halv ti. Noen som kunne tenkt seg å være med? Vi er fra før av tre 27 huntere (to gunslingere og en bladedancer) samt en 27 warlock. Ser etter en titan og en warlock, helst over lvl 27. PS4 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er på i kveld, så Add meg gjerne om dere ikke finner gode alternativer 1 Lenke til kommentar
blarandombla Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) . Endret 17. januar 2015 av enrarkar Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som er med på weekly fra nå og utover på ps4 26 warlock her. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Border Halo-Lands of warcraft online...hehe. Artig den. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen med å kjører gjennom queens wrath ett par ganger nu? Ps4 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skal spille noen timer nå, trenger fortsatt weekly strike. Noen som er med? Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Noen som er med på VoG Raid på PS4 nå? Kan også joine gruppe for fremtidige raids: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/446496 Endret 6. oktober 2014 av HipsterPatrick Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Der forsvant så klart strømmen.... Dama er ute og handler så sitter jeg her akuratt som i steinalderen:( (unntatt 3G på mobilene da) Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vi er to stykker som skal kjøre weekly strike og sikkert strike etterpå- Xbox One, gamertag I Zer0x I ^store i'er og null Endret 6. oktober 2014 av Psykl0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå